Vandaag werd in een zonovergoten Driebergen de 3e NVHR-dag georganiseerd. Om 11:00 uur was er een gezellig samenzijn voor forumgebruikers gepland dat ondanks het prachtige weer door maar 6 mensen werd bezocht. Maar daarom was het op het buitenterras niet minder gezellig!
Han (Verdicom) had ter gelegenheid van zijn verjaardag iets lekkers bij de koffie meegebracht.
Daarna, het was inmiddels 12:00 uur, op de radiomarkt nog wat onderdelen gevonden om mijn radio's te completeren:
O.a. een prachtig BD&Co luidsprekerdoekje voor mijn 932A, een tweetal nieuwe UL41 buisjes en nog wat. De groene emaille weerstand voor de BX200U bleek helaas onderbroken. Had ik maar een ohmmeter meegenomen :banghead: .
Een bakelieten Philips netstekker uit 1948 voor 8 euro heb ik maar op de tafel bij een handelaar laten liggen.......een paar tafels verder vond ik eenzelfde stekker voor maar 1 euro. Zo zie je maar weer dat een beetje geduld loont

Tot slot een erg goede Bordeaux wijn uit 2007 in een luxe verpakking met dank René R. Beslist een wijn voor een speciale gelegenheid.
Ook was er in de naastgelegen zaal een interessante live show over de allereerste TV-ontvangers. Naast de originele vroegste tv-ontvangers heb ik de Kerkhof ontvanger van Roland Huisman bewonderd. Zo mooi gemaakt en keurig netjes afgewerkt en heb ik even naar zijn televisieprogramma anno 1937 gekeken. Goh, wat zijn we tegenwoordig toch verwend....
Voor degenen die dit moois vandaag hebben gemist zijn er vast weer de foto's van Piet en anderen.
Groeten, Hans