Algemeen
En.....was Driebergen de moeite waard?
06 apr 2011 06:19 #3431
door Verdicom
Beantwoord door Verdicom in topic Re: En.....was Driebergen de moeite waard?
Hoi René,
Een goed idee vind ik ook.
Daarom heb ik alvast 2 juli 10.30 uur genoteerd in de agenda van de veegfoon.
Zo mogelijk gaan we op 25 juni ook naar Leerdam.
Groet,
Han
Een goed idee vind ik ook.
Daarom heb ik alvast 2 juli 10.30 uur genoteerd in de agenda van de veegfoon.
Zo mogelijk gaan we op 25 juni ook naar Leerdam.
Groet,
Han
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René R
- [René R]
-
Minder
Meer
05 apr 2011 19:58 #3420
door René R
Beantwoord door René R in topic Re: En.....was Driebergen de moeite waard?
Hoi heren.
Dan stel ik voor om bijvoorbeeld 10.30 in de koffiecorner af te spreken
bij elke NVHR beurs.
Wellicht zou dit ergens op het forum permanent medegedeeld kunnen worden... :whistle:
Opdat wij niet vergeten.
:thumbsup:
René (R)
Dan stel ik voor om bijvoorbeeld 10.30 in de koffiecorner af te spreken
bij elke NVHR beurs.
Wellicht zou dit ergens op het forum permanent medegedeeld kunnen worden... :whistle:
Opdat wij niet vergeten.
:thumbsup:
René (R)
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
05 apr 2011 11:02 #3397
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: En.....was Driebergen de moeite waard?
Rene, goed idee : prima :
Gr. Henk
Gr. Henk
Minder
Meer
05 apr 2011 10:26 #3396
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: En.....was Driebergen de moeite waard?
De ene keer dat ik naar Driebergen kwam had ik dat probleem al voorzien. In een poging om er iets aan te doen had ik een plaatje op mijn shirt gespeld met bijnaam en naam erop. Heeft geen enkele uitwerking gehad
Nico
Nico
05 apr 2011 09:53 - 05 apr 2011 09:57 #3395
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Re: En.....was Driebergen de moeite waard?
Ik heb handen geschud met jou en met Ted Mooren, toch weer een paar gezichten er bij leren kennen en dat is altijd goed, zoals je al zegt.
Verder de meeste mensen die ik al kende ook even gesproken en nog een overdracht van spullen. Als tafelhouder maak je ook al gauw wel een praatje met mensen die kijken, en ook dat is leuk.
Verder vond ik de versterkerdemo absoluut indrukwekkend en wil de eigenaar van de apparaten en de mensen die er op draaiden ook hartelijk bedanken voor de genomen moeite.
Jammer vond ik dat ik de versterkertentoonstelling gemist heb en dat ik zelf ook niet de beurs heb kunnen afstruinen. Een leerpuntje is dat ik de volgende keer wel echt een helper zal meenemen (volgens het regelement mag dat bij mijn weten alleen een lid of een echtgenote zijn, dus dan is het toch een mooie service dat een introducé ook wordt toegestaan, zie het NFOR).
@Marcel: vragen naar een prijs kan je altijd, zou erg mee kunnen vallen.
P.S. Mocht degene die na afloop de plastic Grundig TK... bandrecorder van mijn tafel heeft laten donderen terwijl ik de overgebleven spullen aan het inladen was, dit lezen: hij zit niet meer zo stevig inelkaar als ooit de bedoeling was, maar ik ben daar niet boos om, immers een ongeluk zit in een klein hoekje. Het is geen kostbaar ding, maar het is wel zo netjes om je even te melden inplaats van het ding weer -op scherp nog wel- snel terug te zetten in de kennelijke hoop dat het niet opvalt!
Verder de meeste mensen die ik al kende ook even gesproken en nog een overdracht van spullen. Als tafelhouder maak je ook al gauw wel een praatje met mensen die kijken, en ook dat is leuk.
Verder vond ik de versterkerdemo absoluut indrukwekkend en wil de eigenaar van de apparaten en de mensen die er op draaiden ook hartelijk bedanken voor de genomen moeite.
Jammer vond ik dat ik de versterkertentoonstelling gemist heb en dat ik zelf ook niet de beurs heb kunnen afstruinen. Een leerpuntje is dat ik de volgende keer wel echt een helper zal meenemen (volgens het regelement mag dat bij mijn weten alleen een lid of een echtgenote zijn, dus dan is het toch een mooie service dat een introducé ook wordt toegestaan, zie het NFOR).
@Marcel: vragen naar een prijs kan je altijd, zou erg mee kunnen vallen.
P.S. Mocht degene die na afloop de plastic Grundig TK... bandrecorder van mijn tafel heeft laten donderen terwijl ik de overgebleven spullen aan het inladen was, dit lezen: hij zit niet meer zo stevig inelkaar als ooit de bedoeling was, maar ik ben daar niet boos om, immers een ongeluk zit in een klein hoekje. Het is geen kostbaar ding, maar het is wel zo netjes om je even te melden inplaats van het ding weer -op scherp nog wel- snel terug te zetten in de kennelijke hoop dat het niet opvalt!
Laatst bewerkt 05 apr 2011 09:57 door maarten.
05 apr 2011 08:16 #3392
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Re: En.....was Driebergen de moeite waard?
Hoi René,
Goed idee. Iets dergelijks is door gebruikers het NFOR een jaar of 5 geleden ook eens georganiseerd. Er is ook al eens een leuke dag georganiseerd in het Philips museum in Eindhoven. Ik was er destijds zelf niet bij maar ik vind het een heel goed initiatief van je :smilythumb:
Ik heb gemerkt dat na een persoonlijk contact, al was het maar een handje schudden, je veel positiever met elkaar omgaat en elkaar respecteert op het forum.
Groeten, Hans
Goed idee. Iets dergelijks is door gebruikers het NFOR een jaar of 5 geleden ook eens georganiseerd. Er is ook al eens een leuke dag georganiseerd in het Philips museum in Eindhoven. Ik was er destijds zelf niet bij maar ik vind het een heel goed initiatief van je :smilythumb:
Ik heb gemerkt dat na een persoonlijk contact, al was het maar een handje schudden, je veel positiever met elkaar omgaat en elkaar respecteert op het forum.
Groeten, Hans
De volgende gebruiker (s) zei dank u: René R