Algemeen
Favoriete toestel uit de verzameling.
26 nov 2024 18:16 #100525
door Ben
Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.
Beantwoord door Ben in topic Favoriete toestel uit de verzameling.
Nee hoor Henk, er zijn ook mensen die er anders tegenaan kijken en dan hun mening plaatsen.
Op elk forum komen deze "dwaal" meningen naar voren en kan zo een topic verstoren.
Dit weerhoud anderen om ook hun favoriet te plaatsen, zou iets voor de moderator kunnen zijn.
Het beste is om het te negeren en gewoon door te gaan, dit is best een leuk topic.
Groet, Ben
Op elk forum komen deze "dwaal" meningen naar voren en kan zo een topic verstoren.
Dit weerhoud anderen om ook hun favoriet te plaatsen, zou iets voor de moderator kunnen zijn.
Het beste is om het te negeren en gewoon door te gaan, dit is best een leuk topic.
Groet, Ben
Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Henkie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
26 nov 2024 17:50 - 26 nov 2024 17:51 #100524
door Henkie
Beantwoord door Henkie in topic Favoriete toestel uit de verzameling.
Weet je wat ik nou raar vindt ... Waarom wordt mijn topic over je favriete toestel op deze manier beantwoord ... Die gaat weg en komt vervolgens gewoon weer terug met opmerkingen ... dan geven andere mensen weer opmerkingen ... de ene keer zien ze liever pannenkoeken met stroop ipv mijn Philips luidspreker, dan weer een discussie over China ... Ik denk gewoon dat, als ik iets plaats, dat dat ruimte biedt om van dit, eigenlijk zo vrije en leuke, forum een verkapte graffiti-muur te maken. Vind ik dat leuk ... uuhhh nee ... Dus het lijkt mij beter dat ik gewoon niks meer plaats, dan heb ik er verder ook geen last van.
Laatst bewerkt 26 nov 2024 17:51 door Henkie.
24 nov 2024 15:24 - 24 nov 2024 15:27 #100482
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Favoriete toestel uit de verzameling.
Ons forum heeft de mogelijkheid om via je account jezelf van het forum te verwijderen. Op verzoek van Robert heeft het beheer dat nu gedaan.
Wel is het verstandig om reacties altijd binnen de context van het onderwerp te p[plaatsen.
Dus als het over pannenkoeken gaat, heeft het geen nut om je eigen gebakken peren erbij te halen, omdat die ook heel lekker zijn.
Wel is het verstandig om reacties altijd binnen de context van het onderwerp te p[plaatsen.
Dus als het over pannenkoeken gaat, heeft het geen nut om je eigen gebakken peren erbij te halen, omdat die ook heel lekker zijn.
Henk van 't Kruis
Laatst bewerkt 24 nov 2024 15:27 door admin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957
24 nov 2024 12:12 #100481
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Favoriete toestel uit de verzameling.
Duitsen radio,s
Vind ik alleen goed met grote brede luidsprekers
meestal ovaal . PH gebruikt meestal Rond .
Huub
Vind ik alleen goed met grote brede luidsprekers
meestal ovaal . PH gebruikt meestal Rond .
Huub
Minder
Meer
24 nov 2024 10:36 #100480
door Erwin goossens
Beantwoord door Erwin goossens in topic Favoriete toestel uit de verzameling.
Ik heb zowat alle topmodellen Philips / Grundig ( op een BX998 A welke ik nog wel wil vinden na )
qua best klinkende gaat mijn voorkeur naar de 6099 van grundig en de 5040w3D (beiden in bezit ) , (allen goed gereviseerd) .Smaken verschillen dus dit is persoonlijk
qua best klinkende gaat mijn voorkeur naar de 6099 van grundig en de 5040w3D (beiden in bezit ) , (allen goed gereviseerd) .Smaken verschillen dus dit is persoonlijk
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Henkie
24 nov 2024 10:00 - 24 nov 2024 10:10 #100479
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Favoriete toestel uit de verzameling.
ZO denkt Huub er ook wel over hij houd ook van
zijn eigen land en lands mensen .zo als een ieder op de wereld .
laten we het over Radio,s verders denken
en dergelike weegevers en geluids apperatuur
huub
zijn eigen land en lands mensen .zo als een ieder op de wereld .
laten we het over Radio,s verders denken
en dergelike weegevers en geluids apperatuur
huub
Laatst bewerkt 24 nov 2024 10:10 door Huub.