Skip to main content
Algemeen

Philips 2514

Meer
13 nov 2024 07:30 #100300 door Henkie
Beantwoord door Henkie in topic Philips 2514
Beste Robert,

Dank je wel voor uw ondersteunende reactie. Ik had een hele wijze oma en zij zou gezegd hebben ' Niet reageren, Lena '.Sommige mensen gaan gefrustreerd door het leven en een dergelijke reactie zegt niets over mijn Philips 2514, maar juist alles over diegene die de opmerking heeft geplaatst. Ruzie en onenigheid heb je zo op de wereld, vriendelijkheid en respect is een stuk lastiger te vinden. Maar nogmaals hartelijk dank voor uw woorden, groetjes van Henk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Francois129, Bert Kn

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 nov 2024 21:49 #100298 door admin
Beantwoord door admin in topic Philips 2514
Huub, weet niet wat je bedoeld met berisping, maar kwam zeker niet van mij, laat dat duidelijk zijn. En niemand kan je berispen over dit forum, behalve ik.

Henk van 't Kruis
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Henkie

• Robert Gribnau
  • [Robert Gribnau]
Meer
12 nov 2024 20:17 - 12 nov 2024 20:20 #100295 door Robert Gribnau
Beantwoord door Robert Gribnau in topic Philips 2514
Dag Huub,

De naam van dit forum is "de Buizenradioclub".

Dan kom jij met een reactie op de draad van Henkie, waarin hij zijn Philips 2514 presenteert, die er op neer komst Henkie's draad niet thuis hoort op dit forum en dat Henkie zijn draad had moeten starten op het "buurforum", dus het NFOR forum. En dat dit forum meer over modernere audio zou gaan.

Hoe haal je het in je hoofd om zo te reageren? Jouw reactie klopt echt van geen kanten!

Als je daar op wordt gewezen (ik neem aan dat forum beheer jou in een persoonlijk bericht heeft uitgelegd dat jouw reactie echt niet kon) ga je je vreselijk kinderachtig gedragen. Ik dacht meteen aan Calimero, die vaak zei: "Zij zijn groot en ik is klein, en dat is niet eerlijk.".

Wat wel/niet thuis hoort op dit forum hangt niet af van jouw mening!

Dan kom je nog wel met een "sorry" richting Henkie maar uit jouw berichten daarna volgt duidelijk dat je geen snars van jouw zogenaamde "sorry" meent. Jouw reactie over "knikkers" richting Henkie zegt eigenlijk alles.

Ik vind het echt enorm kinderachtig dat jij je zo gedraagt. Geen greintje zelfinzicht bij jou. En dat voor een vent van in de 80...

En dan schreef je ook nog eens dat je afscheid van dit forum nam om vervolgens toch weer berichten te plaatsen. Ja, ja....

Huub, erken nou eens gewoon dat je er volledig naast zat, dus dat niemand anders dan Huub hier vreselijk de fout in is gegaan. Stop eens met het reageren alsof alles de schuld is van iedereen behalve Huub.

Laatst bewerkt 12 nov 2024 20:20 door Robert Gribnau.

Meer
12 nov 2024 12:47 #100290 door Henkie
Beste Huub,

Heb je eigenlijk wel eens een goed werkende Philips 2514 gehoord eigenlijk ? Het geluid van deze radio, zeker met de art-deco bass reflex luidspreker die ik erbij heb staan is verassend goed namelijk !! Een Philips ' pannenkoek ' luidspreker is inderdaad wat minder warm van geluid, maar ik heb het idee dat je niet precies weet waar je het over hebt. Heb je weleens een werkende Philips 2811 uit 1930 gehoord ... want daar komt helemáál een verassend mooi geluid uit. Iets in ' het wilde weg ' gaan roepen komt gewoon niet zo respectvol over, zeker niet naar verzamelaars net als ik die Philips radio's uit de beginperiode verzamelen en werkend in de collectie hebben staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: thijs

Meer
12 nov 2024 12:38 #100289 door Henkie
Dank je wel Peter.

Meer
12 nov 2024 12:10 - 12 nov 2024 12:13 #100288 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Philips 2514
Dank Bert
Dat weet men niet
Maar ik kreeg op mijn mobyl tf
met Rode letter en Berisping
Tja als ik mijn menig niet mag zeggen
Dan houd het voor mij op
Het is zo Houden van en niet ZO houden van
en dat moet kunnen vind ik het was nog behouden de mening
Om te zien de radio Luik maaar niet ZO om te Horen
Zo zijn er wel meer Treffers in het leven .
Maar ik . log uit en soms weer in om te lezen meer niet
maar ik wil ook geen Mail meer van Degelijke . die er
Wel zeker zijn .wel meer in het verleden  en heden 
dat wil ik ook niet . ik beperk 
Huub .gr
Laatst bewerkt 12 nov 2024 12:13 door Huub.

Gemaakt door Kunena