Algemeen
Stofomwonden kabel
23 nov 2023 20:32 #98516
door marc1966
Handtekening
Beantwoord door marc1966 in topic Stofomwonden kabel
Hallo Hans ik doe niet veel meer heb ruim 75% opgeruimt ivm gezondheidsklachten . Af en toe pak ik een toestel wat hier nog staat en repareer deze . Onlangs een SABA 310 W gedaan met losse speaker hiervan was de afstemcondensator vernield en heb deze kunnen herstellen maar wat een rot klus 1 uur per kant en per sectie 2 uur maar hij speelt weer als nieuw Inmiddels heb ik het herstellen van de condensatorblokken goed onder de knie en ook de elko,s . Jaren durfde ik het niet maar nu gaat het fluitend ,
Tja ik heb ben via zijn mail en openbaar op facebook een bericht gestuurd . Zondag is de beurs maar daar vind ik dit snoer niet dus ik ga verder zoeken als ik niks retour hoor Fijne avond
Tja ik heb ben via zijn mail en openbaar op facebook een bericht gestuurd . Zondag is de beurs maar daar vind ik dit snoer niet dus ik ga verder zoeken als ik niks retour hoor Fijne avond
Handtekening
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
23 nov 2023 19:27 - 23 nov 2023 19:32 #98513
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Stofomwonden kabel
Dag Marc,
Leuk dat je nog steeds enthousiast bezig bent met de buizen hobby, met name de hele oude toestellen.
Ben Dijkman levert nog steeds het ouderwetse stoffen snoer van de allerhoogste kwaliteit. Vorige week
heb ik nog snoer van hem ontvangen.
Echter, Ben heeft geen postorderbedrijf dus mag je niet eisen dat het de volgende dag al wordt geleverd.
Gewoon bestellen op zijn site of via zijn mailadres en het komt binnen een paar dagen vanzelf aan huis.
Groeten Hans
Leuk dat je nog steeds enthousiast bezig bent met de buizen hobby, met name de hele oude toestellen.
Ben Dijkman levert nog steeds het ouderwetse stoffen snoer van de allerhoogste kwaliteit. Vorige week
heb ik nog snoer van hem ontvangen.
Echter, Ben heeft geen postorderbedrijf dus mag je niet eisen dat het de volgende dag al wordt geleverd.
Gewoon bestellen op zijn site of via zijn mailadres en het komt binnen een paar dagen vanzelf aan huis.
Groeten Hans
Laatst bewerkt 23 nov 2023 19:32 door Johannes.
23 nov 2023 19:08 #98512
door marc1966
Handtekening
Stofomwonden kabel werd gestart door marc1966
Geachte leden voor mijn 630 634 636 3n 640 zoek ik dit snoer krijg geen reactie van Ben dus nu maar zoeken hier .
Zwart 2 of 3 adres is prima en 1 meter zwart getwist zoek ik nog Mvgr Marc
Zwart 2 of 3 adres is prima en 1 meter zwart getwist zoek ik nog Mvgr Marc
Handtekening