Algemeen
Stofomwonden kabel
Minder
Meer
26 nov 2023 18:48 #98558
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Stofomwonden kabel
@Marc.
Uw bestelling gaat morgen op de post.
Verzendbewijs hebt u in de e-mail gekregen zodat u ook zelf de track en trace gegevens thuis kunt volgen. dat is dan wel weer goed geregeld bij post.nl
Ik zorg er graag voor dat er perfecte kwaliteit spullen te koop zijn voor de serieuze radio liefhebber.
Met een glimlach lees ik zo vaak dat mensen spullen zoeken, terwijl ze heel goed weten dat BD&Co het gewoon heeft .
Deze mensen, zonder enig bezwaar wel " een benzinetank leegrijden" om het
elders ....voor "1€ goedkoper" te halen en dan ook nog vaak een matig alternatief.
Uw bestelling gaat morgen op de post.
Verzendbewijs hebt u in de e-mail gekregen zodat u ook zelf de track en trace gegevens thuis kunt volgen. dat is dan wel weer goed geregeld bij post.nl
Ik zorg er graag voor dat er perfecte kwaliteit spullen te koop zijn voor de serieuze radio liefhebber.
Met een glimlach lees ik zo vaak dat mensen spullen zoeken, terwijl ze heel goed weten dat BD&Co het gewoon heeft .
Deze mensen, zonder enig bezwaar wel " een benzinetank leegrijden" om het
elders ....voor "1€ goedkoper" te halen en dan ook nog vaak een matig alternatief.
Handtekening
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
25 nov 2023 16:01 #98547
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic Stofomwonden kabel
Aan wie stel je die vraag? Ik hoop niet aan mij, ik begin daar niet meer aan.
Groeten,
Peter
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
25 nov 2023 15:48 #98545
door marc1966
Handtekening
Beantwoord door marc1966 in topic Stofomwonden kabel
Inmiddels betaald en wacht op de postbode . tevens de vraag of jij nog tijd en zin hebt om mijn chassis v d BX998A uit het meubel te voorzien van nieuwe zendertouwtjes enz Mvgr Marc
Handtekening
24 nov 2023 11:11 #98523
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Stofomwonden kabel
Hallo Ben,
Dat perfecte soepele stoffen netsnoer ben ik op de beurs jaren geleden tegengekomen, maar dat was op jouw tafel toen je de nog aanwezig was op de beurs. Daarna nooit meer. Wat je daar wel eens tegen komt is modern snoer met een stoffen hoesje, maar dat kan je niet vergelijken met het originele snoer dat BD&C levert.
Hans
Dat perfecte soepele stoffen netsnoer ben ik op de beurs jaren geleden tegengekomen, maar dat was op jouw tafel toen je de nog aanwezig was op de beurs. Daarna nooit meer. Wat je daar wel eens tegen komt is modern snoer met een stoffen hoesje, maar dat kan je niet vergelijken met het originele snoer dat BD&C levert.
Hans
24 nov 2023 10:11 #98522
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Stofomwonden kabel
@Marc...ik heb je 2x bericht terug gestuurd:
via de app en via de e-mail.
I.d.d ben ik voor mijn werk soms even een paar dagen van huis.
Het originele soepele snoer wat ik heb is voor zover mij bekend nergens
anders te koop. Misschien wel iets wat er op lijkt maar toch niet dezelfde kwaliteit.
Groet,
Ben
via de app en via de e-mail.
I.d.d ben ik voor mijn werk soms even een paar dagen van huis.
Het originele soepele snoer wat ik heb is voor zover mij bekend nergens
anders te koop. Misschien wel iets wat er op lijkt maar toch niet dezelfde kwaliteit.
Groet,
Ben
Handtekening
23 nov 2023 20:35 #98517
door peter1952
Peter Boin,
Beantwoord door peter1952 in topic Stofomwonden kabel
Ik heb regelmatig dit snoer gezien op de beurs. Meestal één van de laatste rijen.
Groeten,
Peter
Groeten,
Peter
Peter Boin,