Skip to main content
Algemeen

Acoustical 1011 versterker restaureren

Meer
15 mei 2016 20:38 #60738 door Daan2810
Hallo henk ik kan het schema helaas nergens vinden dat is zonde want het geluid is top ik ga eerst alles nalopen en dan misschien als het nodig is :) nog bedNkt voor de complimenten

Daan2810

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
15 mei 2016 20:12 #60736 door hkruis
Daan, mooi gedaan.

Wat de brom betreft, als in het verleden de kabels niet afgeschermd waren, zou de versterker dus ook zonder brom moeten kunnen spelen. Een open ingang b.v. veroorzaakt ook brom en misschien is de bedrading iets anders komen te liggen.
Dus alles nog eens goed nalopen voor je het ontwerp gaat wijzigen.

Henk

Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.

Meer
15 mei 2016 14:28 #60733 door Bert Kn
Daan,
Het oerlelijke eendje is een sierlijke pauw geworden

Mvg.
Bert

Meer
14 mei 2016 23:43 #60726 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Acoustical 1011 versterker restaureren
@ Daan,
Prachtig!
Cees.

Meer
14 mei 2016 22:28 #60724 door Daan2810
Hallo allemaal ik ben voor jon een versterker aan het restaureren omdat hij het druk heeft laatst al een ag9009 en een motorola autobuizenradio gedaan voor hem heel erg leuk om te doen nu een acoustical 1011 versterker op de werkbank jpn heeft deze in 2014 gekocht met mij samen en hebben hem toen gereviseerd hij speeld maar niet lekker hij heeft een brom en die word luider als ik mijn hand bij de potmeter houd ik denk dat ik kabels moet gaan afschermen maar hoe kan ik dat het beste doen ?? Weet iemand hier raad mee het schema is niet te vinden op het internet wie kan mij helpen .

Verder heb ik vandag de buiten kant een grote beurt gegeven en hij lijkt net nieuw alles op gepoetst en gepolijst met de hand :)

Daan2810

Gemaakt door Kunena