Wat mij opvalt is dat er steeds minder gerepareerd word en steeds minder mensen het leuk vinden om te beginnen met deze hobby .
Ik krijg steeds meer de indruk dat de hobby tot een eind begint te komen en dat er geen animo meer voor is .
Ook de prijzen zijn beroerd en ik zie dit steeds meer en vaker.
Wat vinden jullie hiervan ?
Gelukkig repareer ik nu een heel stuk beter dan 1 jaar geleden en draai nu mijn hand niet om voor een condensatorblik leeg te maken en te voorzien van nieuwe inhoud .
Inmiddels ook een 3 tal beugels gemaakt waar een chassis in geplaatst kan worden en gerepareerd kan worden , ook een klein straalkastje heb ik nu erbij en ben nu zover dat ook het chassis geheel kaal gemaakt kan worden ik bedoel dus dat elle componenten eraf gaan en dat het kale chassis gestraald kan worden .
Nu eindelijk de tijd en ruimte kunnen vinden en ook een hele serie doormeet en reparatie spullen kunnen bemachtigen ( oude werkplaats) en ben nu zeer tevreden met het feit dat ik geleerd heb en ook cursus heb gedaan om te leren
Ook voor houtworm heb ik een bedrijf gevonden wat de kasten vergast en tja daarna opknappen door een oude hout bewerker die mij dit ook aan het leren is .
Hoor / lees graag jullie reacties over dit onderwerp
Mvgr Marc