Algemeen
Filmpjes van Bernard Terlingen staan online
Minder
Meer
19 jul 2013 18:39 #34319
door francis grey
Handtekening
Beantwoord door francis grey in topic Filmpjes van Bernard Terlingen staan online
Bedankt Piet ,
Ik heb vollop genoten , ondanks dat het tecnische gedeelte voor mij veel te hoog was voor mijn beperkte kennis . Vooral volop gelachen met Bernard zijn anekdotes over de lampentikker en de besteleend .
MVG
Francis
Ik heb vollop genoten , ondanks dat het tecnische gedeelte voor mij veel te hoog was voor mijn beperkte kennis . Vooral volop gelachen met Bernard zijn anekdotes over de lampentikker en de besteleend .
MVG
Francis
Handtekening
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 jul 2013 16:28 - 19 jul 2013 17:03 #34306
door pietblaas
Groeten,
Piet.
Filmpjes van Bernard Terlingen staan online werd gestart door pietblaas
Hallo allemaal,
Inmiddels ben ik er aan toe gekomen om de filmpjes die Hans Dalderop tijdens de NVHR-dag van 6 juli heeft opgenomen op het YouTube kanaal van de NVHR te zetten.
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Verder staan er nog drie andere filmpjes, twee demonstraties van de Grundig 5010 en een waarin Bernard een chassis laat zien.
P.S. Het lukt me niet goed om met de 'invoegen video' button de filmpjes te laten zien.
Inmiddels ben ik er aan toe gekomen om de filmpjes die Hans Dalderop tijdens de NVHR-dag van 6 juli heeft opgenomen op het YouTube kanaal van de NVHR te zetten.
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Verder staan er nog drie andere filmpjes, twee demonstraties van de Grundig 5010 en een waarin Bernard een chassis laat zien.
P.S. Het lukt me niet goed om met de 'invoegen video' button de filmpjes te laten zien.
Groeten,
Piet.
Laatst bewerkt 19 jul 2013 17:03 door pietblaas.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.