Algemeen
Hulp/tips gevraagd aanschaf casette recorder.
Minder
Meer
20 mei 2013 13:32 #31996
door snameroc1963
Beantwoord door snameroc1963 in topic Hulp/tips gevraagd aanschaf casette recorder.
Ik heb een nog helemaal goed werkende N2532 althans tot een jaar terug nog getest.
Als ik er je blij mee kan maken mag je hem zo komen halen.
En een snaartje vervangen is bij zo een deck 5 min werk dus dat kan geen bezwaar zijn.
En laten we wel wezen ik heb het ding in de 80er jaren nieuw gekocht voor om en de nabij de 259 gulden ik vind niet dat je die mag vergelijken met een van de hierboven genoemde van misschien wel 100 gulden of meer.
Groet Johan
Als ik er je blij mee kan maken mag je hem zo komen halen.
En een snaartje vervangen is bij zo een deck 5 min werk dus dat kan geen bezwaar zijn.
En laten we wel wezen ik heb het ding in de 80er jaren nieuw gekocht voor om en de nabij de 259 gulden ik vind niet dat je die mag vergelijken met een van de hierboven genoemde van misschien wel 100 gulden of meer.
Groet Johan
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Robin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
20 mei 2013 10:43 #31992
door pieterv
Beantwoord door pieterv in topic Hulp/tips gevraagd aanschaf casette recorder.
Uit ervaring ben ook ik niet enthousiast over Philips tape/cassette recorders en platenspelers; mechanisch niet de beste kwaliteit en als het oud is, de tot een plakkerige brij vergane aandrijfsnaren.
Daarom heb ik ca 10 jaar geleden twee Nakamichi cassette recorders gekocht, tweedehands, een CR-1E en een RX202E en die spelen beide uitstekend.
Het is eigenlijk jammer dat audio cassettes niet meer in zwang zijn want op de Nakamichi hoor ik het verschil met CD niet. Anderzijds is digitale audio toch ook wel zo handig dat ook ik merendeels daarop ben overgestapt.
mvg, Pieter
Daarom heb ik ca 10 jaar geleden twee Nakamichi cassette recorders gekocht, tweedehands, een CR-1E en een RX202E en die spelen beide uitstekend.
Het is eigenlijk jammer dat audio cassettes niet meer in zwang zijn want op de Nakamichi hoor ik het verschil met CD niet. Anderzijds is digitale audio toch ook wel zo handig dat ook ik merendeels daarop ben overgestapt.
mvg, Pieter
20 mei 2013 10:02 - 20 mei 2013 10:03 #31991
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Hulp/tips gevraagd aanschaf casette recorder.
Er zijn ook veel recorders die de bandjes
Opvreten .of niet goed op het gaan spoor lopen
Desondanks azimut kop loop .
Philips recorders en cassette is 3x niks
Altijd gedoe daar mee met wat langer gebruik .Huub
Opvreten .of niet goed op het gaan spoor lopen
Desondanks azimut kop loop .
Philips recorders en cassette is 3x niks
Altijd gedoe daar mee met wat langer gebruik .Huub
Laatst bewerkt 20 mei 2013 10:03 door Huub.
20 mei 2013 09:31 #31990
door Robin
Beantwoord door Robin in topic Hulp/tips gevraagd aanschaf casette recorder.
@Nico,welk type van Tandberg bedoeld u?
@Huub,de bx100e is niet echt wat ik qua uiterlijk zoek.
@Huub,de bx100e is niet echt wat ik qua uiterlijk zoek.
20 mei 2013 07:52 - 20 mei 2013 07:53 #31989
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Hulp/tips gevraagd aanschaf casette recorder.
Nakamichi BX 100.E zilver kleur kast
Prijs als men belang stelling heeft
Even op de mail vraag. Huub
Prijs als men belang stelling heeft
Even op de mail vraag. Huub
Laatst bewerkt 20 mei 2013 07:53 door Huub.
19 mei 2013 20:55 #31986
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Hulp/tips gevraagd aanschaf casette recorder.
Robin.
Gezien de reacties betreffende de Philips recorders zou ik dan toch niet voor een Philips gaan.
Zelf heb ik vroeger eenmaal een Philips cassette recorder gehad zo'n recht opstaand kunststof model niets als ellende een jengel bak.
Daarna de Nakamichi 600 gekocht ik had de zwarte uitvoering een dijk van een recorder.
Afspelen op je set moet volgens mij gewoon kunnen.
Ik ben wel benieuwd naar het type nummer welke Huub in de aanbieding heeft en mits het model en de prijs je aanstaan zou ik daarvoor gaan.
Zelf heb ik ook nog het plan ooit een cassette recorder op de AG9015 te gaan inzetten.
En dan wordt het wat mij betreft een Nakamichi.
Gezien de reacties betreffende de Philips recorders zou ik dan toch niet voor een Philips gaan.
Zelf heb ik vroeger eenmaal een Philips cassette recorder gehad zo'n recht opstaand kunststof model niets als ellende een jengel bak.
Daarna de Nakamichi 600 gekocht ik had de zwarte uitvoering een dijk van een recorder.
Afspelen op je set moet volgens mij gewoon kunnen.
Ik ben wel benieuwd naar het type nummer welke Huub in de aanbieding heeft en mits het model en de prijs je aanstaan zou ik daarvoor gaan.
Zelf heb ik ook nog het plan ooit een cassette recorder op de AG9015 te gaan inzetten.
En dan wordt het wat mij betreft een Nakamichi.
Mvg.
Bert