Skip to main content
Algemeen

Graag stel ik me voor

Meer
13 sep 2012 18:10 #21374 door Rene Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Graag stel ik me voor
Hallo Danny,

Welkom hier op het forum
Je avatar kun je bewerken en een Handtekening automatisch onder je bericht plaatsen
De Jaren zeventig had best wel leuke items
Transistor techniek
dat kun je vinden in de catagorie Radio na 1970
kijk maar eens wat voor catagorieën we hebben
voor elk wat wils
in de jaren 70 had je ook leuke platenspelertjes in diverse kleuren Philips
zie www.grammofoon.com
ga eerst even oriënteren op het forum en misschien schaf je nog eens een oude radio aan
Mvg René Daemen

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
13 sep 2012 17:43 - 13 sep 2012 17:45 #21372 door Volkswagen94
Goede avond,

Ik stel me graag effe voor.

Ik ben Danny 17jaar woon vlakbij Denhaag lees al een tijdje mee maar had nu zoon gekke bui registreer wel gewoon effe.
Doe mechatronica opleiding in Amsterdam en wil graag industrie gaan doen.

Mijn hobby's zijn radio's natuurlijk en alles wat erbij hoort, en volkswagen auto's, vind spullen van vroeger erg intresant vooral de jaren 70 met de felle kleuren vind ik enorm gaaf maar een radio uit 1930 is net zo mooi natuurlijk en dat terwijl ik er niks van heb meegemaakt en de meeste van jullie wel denk ik, ben geboren in '94 jha alleen die verrekte cassette bandjes ken ik haha.

oja en verder ben grote fan van Andre van duin heb grote verzameling en bijna alle platen, plaatjes draai ik dus erg vaak, heb thuis een erres ky 596 staan en een philips plano een grijze jullie weten vast wel wat ik bedoel geen idee hoe dat ding heet, een triotrack en een slinger koffergrammofoon en natuurlijk platen en banden enz. en nog meer spullen, de ene koopt een mobiel en ik koopt die 'rotzooi' laat ik het zo zegge, ik zal zsm een fototje plaatsen

Ben zelf niet heel super technies maar heb wel al paar keer een radio aan de praat gekregen en een taperecorder, dus wie weet is dat een goed teken?

Groetjes Danny bedankt voor jullie aandacht

-
Laatst bewerkt 13 sep 2012 17:45 door Volkswagen94.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena