Skip to main content
Algemeen

kamer 2 en nieuwe aanwinsten van 't afgelopen jaar

Meer
16 jun 2012 18:06 - 16 jun 2012 18:08 #18386 door buurjongen
Beste Tino,

Ook ik ( Henk ) wens jou heel veel succes met de galblaas operatie. Ik hou een dikke duim voor jou.

Wat een schitterende apparatuur heb jij toch zeg ! Ik heb nog nooit eerder gezien dat iemand zo ontzettend veel op dat gramophone/phonograph gebied heeft in z'n eentje. Ik vind het heel bijzonder en ik ben erg onder de indruk van jou ( hele ) mooie spullen.

groeten van Henk.

p.s. Die gramophone met die koperen hoorn vind ik bijzonder mooi ... hij staat alleen in het verkeerde huis ( hihi ) ...
Laatst bewerkt 16 jun 2012 18:08 door buurjongen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
16 jun 2012 17:28 #18383 door Lee
Zo Tino, een indrukwekkende verzameling hoor :smilythumb:
Veel succes met de galblaas operatie

Lee

• hkruis
  • [hkruis]
Meer
16 jun 2012 17:25 #18382 door hkruis
Leuke foto's Tino, kun je nog wijs uit die enorme hoeveelheid spullen en platen.

Meer
16 jun 2012 15:26 - 16 jun 2012 15:59 #18377 door mrphonograph
weer een newsflash van mijn rommel zolder ik heb afgelopen jaar weer goed geboerd --no 1 monarch junior uit 1903 ik zoek aaleen nog de g&t concert sound box--

--no 2 mae star phonograph doll 1918-1939--

--no 3 madame henren phonograph doll 1918 ze heeft absoluut een opknap beurd nodig--

--no4 achterkand met machine--
--no5 closeup machine--

--no 6 edison concert met enorme kast 1899--

--no 7 --
-- no 8 een lelijke vent met lage kappers rekening en edison concert cylinder blank(hee dat lijkt ikke wel!) ik ben momenteel in afwachting van galblaas operatie en kom daardoor weinig buiten en da's de rede waarom ik er nogal swiebertje achtig bijloop ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden en hoop van jullie te horen tot de volgende post groetjes tino van der zwan.

tino
Laatst bewerkt 16 jun 2012 15:59 door mrphonograph.

Gemaakt door Kunena