mp3 draaien via mijn b7x72a is dat mogelijk
gr arjen
Klaas Postma schreef : Ja dat laatste gebruik ik ook voor mijn Ipod, ik vind het ideaal. Het is geheel draadloos.
Je steekt die transmitter in je MP3 speler, zoekt een leeg kanaal op en spelen maar. Je kan hem redelijk ver van de radio af leggen zodat je ook nog door kunt zappen zeg maar. Een soort afstandsbediening.
Ik gebruik hem ook in mijn Cadillac, zo heb ik altijd fifties muziek in mijn Cadillac en de originele buizenradio kan blijven zitten!!!
mvg arjen meulmeester
ik probeer het repareren van buizen radio,s onder de knie te krijgen en er zoveel mogelijk over te weten te komen WAAROM om dat ik iets heb met oude radio,s en techniek .
mijn andere hobby is het restaureren van oldtimers en alles wat er met te maken heeft
en natuurlijk ook mee rijden
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Je steekt die transmitter in je MP3 speler, zoekt een leeg kanaal op en spelen maar. Je kan hem redelijk ver van de radio af leggen zodat je ook nog door kunt zappen zeg maar. Een soort afstandsbediening.
Ik gebruik hem ook in mijn Cadillac, zo heb ik altijd fifties muziek in mijn Cadillac en de originele buizenradio kan blijven zitten!!!
- hkruis
- [hkruis]
-
Of zoiets aanschaffen:
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
ik heb op die radio ook nog een ingang met een bandrecorder er op kan hij daar ook in o
gr arjen en bedankt
hkruis schreef : Verloop snoertje maken vanaf de MP3 speler naar de PU ingang, zelfde als de vorige voor je pickup.
mvg arjen meulmeester
ik probeer het repareren van buizen radio,s onder de knie te krijgen en er zoveel mogelijk over te weten te komen WAAROM om dat ik iets heb met oude radio,s en techniek .
mijn andere hobby is het restaureren van oldtimers en alles wat er met te maken heeft
en natuurlijk ook mee rijden
- hkruis
- [hkruis]
-