mp3 draaien via mijn b7x72a is dat mogelijk
Gr. Bart
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
bedankt gr arjen
Bronkie schreef : Hallo Arjen,
Probeer dit eens www.gloeidraad.nl/radioforum/index.php?id=105348
Heb het zelf ook werkt uitstekend.
Weerstanden zijn 1kohm.
Gr. Bart
mvg arjen meulmeester
ik probeer het repareren van buizen radio,s onder de knie te krijgen en er zoveel mogelijk over te weten te komen WAAROM om dat ik iets heb met oude radio,s en techniek .
mijn andere hobby is het restaureren van oldtimers en alles wat er met te maken heeft
en natuurlijk ook mee rijden
ga ik proberen
gr arjen;)
mvg arjen meulmeester
ik probeer het repareren van buizen radio,s onder de knie te krijgen en er zoveel mogelijk over te weten te komen WAAROM om dat ik iets heb met oude radio,s en techniek .
mijn andere hobby is het restaureren van oldtimers en alles wat er met te maken heeft
Probeer dit eens www.gloeidraad.nl/radioforum/index.php?id=105348
Heb het zelf ook werkt uitstekend.
Weerstanden zijn 1kohm.
Gr. Bart
ik heb een snoertje gemaakt naar de pickup uitgang van mijn radio maar hellaas het werkt niet ik denk dat ik iets niet goed doe met stereo naar mono mijn jackplug 3,5 mm is stereo
ik heb tweelingsnoer rond de twee aders zit nog aarddraad gewikkeld
ik heb de 2 aders met elkaar verbonden aan een stekkertje en de aarddraden bij elkaar gedaan in een stekkertje en aangesloten op de radio de aard stekker uiteraard aan de min ingang in de radio maar krijg geen geluid met mijn mp3 met mijn pickupje wel
wie kan me even opgang helpen
mvg arjen
arjenm schreef : hallo forum lezers mijn pichupje draait nu via mijn b7x72a is gelukt met dat stekkertje
maar nu wil ik eigelijk het volgende
ik heb veel oude muziek op mp3 staan zou leuk zijn om dit met mijn telefoon af spelen via de mijn buizen radio wie weet hier wat over bedoeling is via de kop telefoon aansluiting van mijn telefoon
alvast bedankt
gr arjen
mvg arjen meulmeester
groet Klaas