Algemeen
Aanstaande zaterdag elf uur: koffiecorner BRCF
Minder
Meer
24 apr 2012 07:01 #16791
door buurjongen
Beantwoord door buurjongen in topic Re: Aanstaande zaterdag elf uur: koffiecorner BRCF
Beste Paul,
Wat een verschrikkelijk bericht lees ik hier op het forum. Ik wens jou heel veel sterkte en betetrschap en ik hoop voor jou ( en jou gezin ) dat je snel weer mag herstellen van deze toestanden.
groeten van Henk.
Wat een verschrikkelijk bericht lees ik hier op het forum. Ik wens jou heel veel sterkte en betetrschap en ik hoop voor jou ( en jou gezin ) dat je snel weer mag herstellen van deze toestanden.
groeten van Henk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
24 apr 2012 05:58 #16789
door verbeek
Beantwoord door verbeek in topic Re: Aanstaande zaterdag elf uur: koffiecorner BRCF
Paul,
Ik wens dat je weer snel de oude Paul wordt :smilythumb:
Gr. Paul
Ik wens dat je weer snel de oude Paul wordt :smilythumb:
Gr. Paul
24 apr 2012 05:48 #16788
door Armand
Beantwoord door Armand in topic Re: Aanstaande zaterdag elf uur: koffiecorner BRCF
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
24 apr 2012 04:35 #16785
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: Aanstaande zaterdag elf uur: koffiecorner BRCF
Ik ben er wel en Paul, heel veel sterkte en beterschap.
24 apr 2012 00:03 #16784
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Re: Aanstaande zaterdag elf uur: koffiecorner BRCF
Paul, beterschap! Blij toe dat de gevolgen meevallen.
Ik weet niet of ik om 11 uur mijn gezicht kan laten zien, dat zal wat afhangen van eventuele helpers en/of buren.
Ik weet niet of ik om 11 uur mijn gezicht kan laten zien, dat zal wat afhangen van eventuele helpers en/of buren.
23 apr 2012 23:17 #16780
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Re: Aanstaande zaterdag elf uur: koffiecorner BRCF
Ja Paul, ik zelf herken dat wel. Als je ouder word dan komen de gebreken en moet je
dingen over laten gaan.
Gelukkig zijn er nog mooie forums waar vaak de verslagen en foto´s op te zien zijn.
Van harte beterschap en herstel toegewenst Vr gr Cees.
dingen over laten gaan.
Gelukkig zijn er nog mooie forums waar vaak de verslagen en foto´s op te zien zijn.
Van harte beterschap en herstel toegewenst Vr gr Cees.