Algemeen
Aanstaande zaterdag elf uur: koffiecorner BRCF
- brcf01
- [brcf01]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
26 apr 2012 10:58 #16839
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: Aanstaande zaterdag elf uur: koffiecorner BRCF
Zaterdag krijg ik ook de EM71,
het 'magische' oog voor mijn reVox 36 bandrecorder,
waar ik het hier eerder over heb gehad.
Dan is de machtige machine eindelijk compleet en ga ik
ook eens experimenteren met opnemen.
Zonder het afstem oog gaat dat toch lastig. De EM71 gaat
alleen aan bij een opname.
Het maakt het apparaat uit 1955 in ieder geval mooi 'af'.
:thumbsup:
het 'magische' oog voor mijn reVox 36 bandrecorder,
waar ik het hier eerder over heb gehad.
Dan is de machtige machine eindelijk compleet en ga ik
ook eens experimenteren met opnemen.
Zonder het afstem oog gaat dat toch lastig. De EM71 gaat
alleen aan bij een opname.
Het maakt het apparaat uit 1955 in ieder geval mooi 'af'.
:thumbsup:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- brcf01
- [brcf01]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
26 apr 2012 09:48 - 26 apr 2012 09:50 #16838
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: Aanstaande zaterdag elf uur: koffiecorner BRCF
Beste Ludo
Lees even de bijdragen in deze thread:
www.buizenradioclub.nl/index.php?option=...38&Itemid=68&lang=nl
Mensen leren het ook nooit om GEEN persoonlijke adressen op het internet te zetten.
Je hebt je adres zelfs zo geplaatst dat iedereen op de hele wereld je direct een e-mail
kan sturen, inclusief spammers en criminelen.
Weest toch voorzichtig! Je zet je pin code toch ook niet op het internet (= de hele
wereld kan meelezen)?
Ik had je dit ook via PM kunnen sturen, maar zie het ook als een waarschuwing in het
algemeen. Ik snap echt niet dat mensen zo onvoorzichtig zijn, ondanks tv campagnes etc.
Lees even de bijdragen in deze thread:
www.buizenradioclub.nl/index.php?option=...38&Itemid=68&lang=nl
Mensen leren het ook nooit om GEEN persoonlijke adressen op het internet te zetten.
Je hebt je adres zelfs zo geplaatst dat iedereen op de hele wereld je direct een e-mail
kan sturen, inclusief spammers en criminelen.
Weest toch voorzichtig! Je zet je pin code toch ook niet op het internet (= de hele
wereld kan meelezen)?
Ik had je dit ook via PM kunnen sturen, maar zie het ook als een waarschuwing in het
algemeen. Ik snap echt niet dat mensen zo onvoorzichtig zijn, ondanks tv campagnes etc.
Laatst bewerkt 26 apr 2012 09:50 door brcf01.
Minder
Meer
26 apr 2012 09:38 #16837
door albert v v
Beantwoord door albert v v in topic Re: Aanstaande zaterdag elf uur: koffiecorner BRCF
Ludo, ik heb je een persoonlijk bericht opgestuurd !
tot zaterdag
tot zaterdag
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ludo
25 apr 2012 19:56 - 26 apr 2012 15:31 #16834
door Ludo
Beantwoord door Ludo in topic Re: Aanstaande zaterdag elf uur: koffiecorner BRCF
Beste Albert,
Zou jij een radio van Driebergen kunnen meebrengen en hem bij de terugweg bij Antoine kunnen achterlaten of op een later tijdstip bij het Olens Radiomuseum als het u past?
Ik kocht deze radio een Grundig RF90H van Huub Freeler op het nationale forum oude radios. Ik betaal hem op voorhand.
Indien u dit zou willen doen dank ik u reeds bij voorbaat en kan u mij dan een telefoonnummer doorgeven zodat Huub met u kan afspreken?
Met vriendelijke groeten,
Ludo (bereikbaar via PM)
Zou jij een radio van Driebergen kunnen meebrengen en hem bij de terugweg bij Antoine kunnen achterlaten of op een later tijdstip bij het Olens Radiomuseum als het u past?
Ik kocht deze radio een Grundig RF90H van Huub Freeler op het nationale forum oude radios. Ik betaal hem op voorhand.
Indien u dit zou willen doen dank ik u reeds bij voorbaat en kan u mij dan een telefoonnummer doorgeven zodat Huub met u kan afspreken?
Met vriendelijke groeten,
Ludo (bereikbaar via PM)
Laatst bewerkt 26 apr 2012 15:31 door Marcel L.
Minder
Meer
24 apr 2012 13:52 #16797
door albert v v
Beantwoord door albert v v in topic Re: Aanstaande zaterdag elf uur: koffiecorner BRCF
Groeten, speciaal aan Paul die ik niet ken maar ik wens hem snel beterschap.
Ik ken eigenlijk nog niemand, dus ga ik toch vroeg opstaan en naar Driebergen rijden om er te zijn om 11:00.
Zijn er toevallig andere die Tussen Luik en Limburg wonen en naar Driebergen willen, zij kunnen me dan een PM zenden zodat we dan samen rijden.
Tot zaterdag !
albert
Ik ken eigenlijk nog niemand, dus ga ik toch vroeg opstaan en naar Driebergen rijden om er te zijn om 11:00.
Zijn er toevallig andere die Tussen Luik en Limburg wonen en naar Driebergen willen, zij kunnen me dan een PM zenden zodat we dan samen rijden.
Tot zaterdag !
albert
- Marc en Patricia
- [Marc en Patricia]
-
Minder
Meer
24 apr 2012 11:45 #16796
door Marc en Patricia
Beantwoord door Marc en Patricia in topic Re: Aanstaande zaterdag elf uur: koffiecorner BRCF
Paul heel veel sterkte en beterschap gewenst en word maar rustig aan de OUDE PAUL zoals iedereen jou kent .
Wij zijn er zaterdag ook tot zaterdag.
Mvgr Marc en Patricia
Wij zijn er zaterdag ook tot zaterdag.
Mvgr Marc en Patricia