Algemeen
NVHR 35 jaar feest
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
26 mrt 2012 10:50 #15861
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: NVHR 35 jaar feest
Ik vind dat de NVHR een prima uiting heeft gegeven aan het 35 jarig bestaan van de vereniging. Hulde aan al diegene die hieraan hebben meegewerkt.
:thumbsup:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
26 mrt 2012 08:43 #15859
door magic-eye
Beantwoord door magic-eye in topic Re: NVHR 35 jaar feest
Hee Max nix mis mee met omroep max jij zult je er prima thuis voelen.
Ik draai liever op mijn eigen stekkie een leuk plaatje alhoewel dat ook weer vreselijk omslachtig is [omdraaien enzo] dus beter eff een playlist nemen via de smartphone met dr dré doppies op
Scheelt weer 3 dagen tig km,s rijden a 1,80 de liter brandstof en een hotelkamer huren enz enz...
als er nu iets was wat ik nog nooit ervaren heb of gezien had maar yaa geloof het niet ...
Ieder zijn ding
:lachuh:
Ik draai liever op mijn eigen stekkie een leuk plaatje alhoewel dat ook weer vreselijk omslachtig is [omdraaien enzo] dus beter eff een playlist nemen via de smartphone met dr dré doppies op
Scheelt weer 3 dagen tig km,s rijden a 1,80 de liter brandstof en een hotelkamer huren enz enz...
als er nu iets was wat ik nog nooit ervaren heb of gezien had maar yaa geloof het niet ...
Ieder zijn ding
:lachuh:
26 mrt 2012 08:23 - 26 mrt 2012 08:47 #15857
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic Re: NVHR 35 jaar feest
Het waren drie geweldige dagen. Niet alleen wij waren enthousiast. iedereen had het zichtbaar naar de zin. En aangezien alle 360 kamers bezet waren, was er ook veel bekijks van de gewone hotelgasten natuurlijk. Die keken hun ogen uit naar al dat fraais.
Alles was tot in de puntjes geregeld en het buffet was uitstekend. Zelfs de drank was gratis!
Hulde aan het organiserend comité olv Dick Zijlmans!!
Namens het NGG stond ik in één van de kleine zalen alwaar ik mijn vintage Philips mono hifi set uit 1957 demonstreerde icm de Garrard 301.
Naar believen kon ik daar volop fraai vinyl laten horen. De mensen die binnenkwamen waren steevast verrast over de kwaliteit van de weergave. Ondanks dat het niet de speakers waren die er van oorsprong bij hoorde, werd dat niet als een gemis of vloeken in de kerk ervaren.
In de Lounge stond mede NGG-er Hennie Overdijk fantastische 50's R&R etc te draaien op authentieke grammofoons.
Badinerende opmerkingen maken over omroep Max doe je de leden daarvan te kort aan en getuigd van weinig respect.
Niet iedereen is lid van Veronica. Niets mis Veronica 192 natuurlijk.
Alles was tot in de puntjes geregeld en het buffet was uitstekend. Zelfs de drank was gratis!
Hulde aan het organiserend comité olv Dick Zijlmans!!
Namens het NGG stond ik in één van de kleine zalen alwaar ik mijn vintage Philips mono hifi set uit 1957 demonstreerde icm de Garrard 301.
Naar believen kon ik daar volop fraai vinyl laten horen. De mensen die binnenkwamen waren steevast verrast over de kwaliteit van de weergave. Ondanks dat het niet de speakers waren die er van oorsprong bij hoorde, werd dat niet als een gemis of vloeken in de kerk ervaren.
In de Lounge stond mede NGG-er Hennie Overdijk fantastische 50's R&R etc te draaien op authentieke grammofoons.
Badinerende opmerkingen maken over omroep Max doe je de leden daarvan te kort aan en getuigd van weinig respect.
Niet iedereen is lid van Veronica. Niets mis Veronica 192 natuurlijk.
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Laatst bewerkt 26 mrt 2012 08:47 door NGG.
26 mrt 2012 06:39 #15854
door magic-eye
Beantwoord door magic-eye in topic Re: NVHR 35 jaar feest
De foto,s bekeken en van goede kwaliteit maar alles oogde wat omroep max achtig ....
heb toch liever een gewone beurs eff snel er in en dan weer naar huis
heb toch liever een gewone beurs eff snel er in en dan weer naar huis
- brcf01
- [brcf01]
-
Minder
Meer
26 mrt 2012 05:58 - 26 mrt 2012 06:07 #15853
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: NVHR 35 jaar feest
Hi gentlemen.
Ik ben niet geweest.
Gewoon niet zoveel zin.
Het gemis van een 'ruilbeurs'
speelde toch parten bij mij.
Onder andere.
Ik verheug me meer op 28 april.
En de NGG dag op 23 juni.
Klein maar fijn.
Verder uiteraard geen commentaar
op het NVHR festijn, want ik ben
immers niet geweest.
Dankzij de fraaie foto's van Piet
heb ik toch nog het één en ander
ervan meegekregen.
Ik ben niet geweest.
Gewoon niet zoveel zin.
Het gemis van een 'ruilbeurs'
speelde toch parten bij mij.
Onder andere.
Ik verheug me meer op 28 april.
En de NGG dag op 23 juni.
Klein maar fijn.
Verder uiteraard geen commentaar
op het NVHR festijn, want ik ben
immers niet geweest.
Dankzij de fraaie foto's van Piet
heb ik toch nog het één en ander
ervan meegekregen.
Laatst bewerkt 26 mrt 2012 06:07 door brcf01.
25 mrt 2012 21:43 #15848
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Re: NVHR 35 jaar feest
Dag Roland,
Ik ben zaterdag en zondag geweest, allebei enkele uren en wat lezingen gevolgd en rondgekeken en div mensen gesproken. Heel leuk vond ik de demonstratie van het 6N6 versterkertje van Piet van Schagen. Je zag dat die man met plezier zijn creatie toonde en uitlegde aan de bezoekers en tevens open stond voor reacties. Verder waren de getoonde atributen overal erg interressant en gelukkig van div pluimage.
Er was eigenlijk heel veel te doen, zie de foto,s van Piet Blaas.
Heel fijn was het open en heel gastvrije karakter van de gehele happening (voor ieder gratis toegankelijke en koffie of thee overal op de koop toe, heel geweldig!).
Van de veiling heb ik niets meer gezien op zaterdag, ik was toen al weg.
Ik ben zaterdag en zondag geweest, allebei enkele uren en wat lezingen gevolgd en rondgekeken en div mensen gesproken. Heel leuk vond ik de demonstratie van het 6N6 versterkertje van Piet van Schagen. Je zag dat die man met plezier zijn creatie toonde en uitlegde aan de bezoekers en tevens open stond voor reacties. Verder waren de getoonde atributen overal erg interressant en gelukkig van div pluimage.
Er was eigenlijk heel veel te doen, zie de foto,s van Piet Blaas.
Heel fijn was het open en heel gastvrije karakter van de gehele happening (voor ieder gratis toegankelijke en koffie of thee overal op de koop toe, heel geweldig!).
Van de veiling heb ik niets meer gezien op zaterdag, ik was toen al weg.