Algemeen
NVHR 35 jaar feest
25 mrt 2012 20:54 #15846
door pietblaas
Groeten,
Piet.
Beantwoord door pietblaas in topic Re: NVHR 35 jaar feest
Nou het zal duidelijk zijn, dat ik er ook was... 
Donderdagavond aangekomen en nu net thuis.
Ik had vanmiddag de laatste foto's al op internet gezet, dankzij de prima faciliteiten in het hotel. Alles is te zien via de website van de NVHR: www.nvhr.nl
Ik zal de komende tijd daar nog enkele aparte pagina's voor maken.
De vraag was of we nog bijzondere dingen geleerd of gezien hadden. Voor mij was het meest bijzondere de lezing over de Enigma machines. Ik dacht er al redelijk wat van af te weten, maar er komt steeds meer informatie beschikbaar, waardoor een en ander toch in een ander daglicht komt te staan. Deze lezing werd prima gepresenteerd!
Arthur Bouman had nog een interessant apparaat bij zich, waar hij ook enthousiast over vertelde.
De replica tv, die Albert Zwaagstra was ook heel erg bijzonder om te zien.
En de Idzerda buizen van Wim Steenks waren ook prachtig.
En zo waren er nog veel meer dingen, zie daarvoor de foto's.
Het meest bijzonder vond ik echter de gemoedelijke en plezierige sfeer. De ambiance, een luxe hotel in een prachtige omgeving deed de rest. Het was erg leuk om een groot aantal mede NVHR-leden nu eens wat langduriger mee te maken. Ik vond het super gezellig! En heb me dan ook heel erg geamuseerd! :thumbsup:
Donderdagavond aangekomen en nu net thuis.
Ik had vanmiddag de laatste foto's al op internet gezet, dankzij de prima faciliteiten in het hotel. Alles is te zien via de website van de NVHR: www.nvhr.nl
Ik zal de komende tijd daar nog enkele aparte pagina's voor maken.
De vraag was of we nog bijzondere dingen geleerd of gezien hadden. Voor mij was het meest bijzondere de lezing over de Enigma machines. Ik dacht er al redelijk wat van af te weten, maar er komt steeds meer informatie beschikbaar, waardoor een en ander toch in een ander daglicht komt te staan. Deze lezing werd prima gepresenteerd!
Arthur Bouman had nog een interessant apparaat bij zich, waar hij ook enthousiast over vertelde.
De replica tv, die Albert Zwaagstra was ook heel erg bijzonder om te zien.
En de Idzerda buizen van Wim Steenks waren ook prachtig.
En zo waren er nog veel meer dingen, zie daarvoor de foto's.
Het meest bijzonder vond ik echter de gemoedelijke en plezierige sfeer. De ambiance, een luxe hotel in een prachtige omgeving deed de rest. Het was erg leuk om een groot aantal mede NVHR-leden nu eens wat langduriger mee te maken. Ik vond het super gezellig! En heb me dan ook heel erg geamuseerd! :thumbsup:
Groeten,
Piet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: NGG
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Roland Huisman
- [Roland Huisman]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
25 mrt 2012 17:57 #15841
door Roland Huisman
NVHR 35 jaar feest werd gestart door Roland Huisman
Hallo Mensen,
Ik was benieuwd wie er allemaal zijn geweest
op (één van) de drie feestdagen van de NVHR.
Hebben jullie nog wat leuke dingen gezien,
iets opgestoken of gekocht op de veiling?
Ik zag op het NVHR filmpje zelfs dansende mensen aldaar.
Groeten, Roland
Ik was benieuwd wie er allemaal zijn geweest
op (één van) de drie feestdagen van de NVHR.
Hebben jullie nog wat leuke dingen gezien,
iets opgestoken of gekocht op de veiling?
Ik zag op het NVHR filmpje zelfs dansende mensen aldaar.
Groeten, Roland
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.