Bandrecorders
Amroh Capriccio/ Collaro
21 mei 2015 08:37 - 21 mei 2015 08:39 #52595
door bert61
Beantwoord door bert61 in topic Amroh Capriccio/ Collaro
Foto,s van de Doos heb ik gemaakt
Maar Lees een wat de Ontvanger schrijft
TonMester schreef
Heren, even goed lezen . Ik heb in het bericht duidelijk vermeld dat het niet aan de verpakking heeft gelegen . Doos is ook niet zichtbaar beschadigd
En een verzoek van mij
Laten we er over ophouden
Ik ben er gewoon goed ziek van
Maar Lees een wat de Ontvanger schrijft
TonMester schreef
Heren, even goed lezen . Ik heb in het bericht duidelijk vermeld dat het niet aan de verpakking heeft gelegen . Doos is ook niet zichtbaar beschadigd
En een verzoek van mij
Laten we er over ophouden
Ik ben er gewoon goed ziek van
Laatst bewerkt 21 mei 2015 08:39 door bert61.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
21 mei 2015 00:57 #52594
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Amroh Capriccio/ Collaro
Lee,
Goeie tip, foto maken met mobiel bij het inlever en afhaal punt, dan gaan ze er daar zeker goed
mee om. Ook daar hebben ze niet altijd zin om iets wat op een stapel staat er af te tillen en liet
men daar een pakket dat mij was toegezonden, (radio) gewoon op de grond stuiteren.
Sigaren boer, in de ene hand een sigaret en met de andere hand het pakket van de stapel af
schuiven. Tsja; het is toch van een ander?
Gr Cees.
Goeie tip, foto maken met mobiel bij het inlever en afhaal punt, dan gaan ze er daar zeker goed
mee om. Ook daar hebben ze niet altijd zin om iets wat op een stapel staat er af te tillen en liet
men daar een pakket dat mij was toegezonden, (radio) gewoon op de grond stuiteren.
Sigaren boer, in de ene hand een sigaret en met de andere hand het pakket van de stapel af
schuiven. Tsja; het is toch van een ander?
Gr Cees.
20 mei 2015 19:54 #52583
door MauriceH
Beantwoord door MauriceH in topic Amroh Capriccio/ Collaro
Tja zo'n doos kan ook gewoon van de band vallen of uit zo'n kar
ZIE filmpje hoe dat gaat. Pakketten.
Bekijk zelf maar meer van die films. Krijg je een idee.
Zoals eerder gezegd, je moet zo pakken dat het minstens 1meter val bestendig is.
ZIE filmpje hoe dat gaat. Pakketten.
Bekijk zelf maar meer van die films. Krijg je een idee.
Zoals eerder gezegd, je moet zo pakken dat het minstens 1meter val bestendig is.
20 mei 2015 13:48 #52574
door Jan Bus
Beantwoord door Jan Bus in topic Amroh Capriccio/ Collaro
Ik heb vaker meegemaakt dat Amroh chassis doorbuigen onder de voedingstrafo. Ook bij de serie MK-supers zie je dit. Amroh chassis niet alleen dun, maar ook nog eens van aluminum. Dat gaat dus dubbel op.
Groet, Jan
Groet, Jan
20 mei 2015 07:54 - 20 mei 2015 07:55 #52572
door bert61
Beantwoord door bert61 in topic Amroh Capriccio/ Collaro
Zei die mij aan de muur tachten te nagelen Lees even wat de ontvanger van het pakket schrijft : uitroeptek boos
Ton Meister schreef
Afgelopen dinsdag de Capriccio van Bert ontvangen . Ondanks dat Bert hem goed stevig verpakt had met toevoeging "breekbaar" hebben de ruighouwers van Post NL toch weer kans gezien om de zaak goed te verzieken
Heren, even goed lezen . Ik heb in het bericht duidelijk vermeld dat het niet aan de verpakking heeft gelegen . Doos is ook niet zichtbaar beschadigd . Het is gewoon een stukje natuurkundige pech (massa is traag)als gevolg van het gooi- en smijtwerk . Als je de chassies van Amroh goed bekijkt zijn die ook wel èrg dun , zeker als er twee behoorlijke trafo's op staan . Bert is dus helemaal niets te vewijten . En doordat het zo dun is zit het ook zo maar weer in model
Ton Meister schreef
Afgelopen dinsdag de Capriccio van Bert ontvangen . Ondanks dat Bert hem goed stevig verpakt had met toevoeging "breekbaar" hebben de ruighouwers van Post NL toch weer kans gezien om de zaak goed te verzieken
Heren, even goed lezen . Ik heb in het bericht duidelijk vermeld dat het niet aan de verpakking heeft gelegen . Doos is ook niet zichtbaar beschadigd . Het is gewoon een stukje natuurkundige pech (massa is traag)als gevolg van het gooi- en smijtwerk . Als je de chassies van Amroh goed bekijkt zijn die ook wel èrg dun , zeker als er twee behoorlijke trafo's op staan . Bert is dus helemaal niets te vewijten . En doordat het zo dun is zit het ook zo maar weer in model
Laatst bewerkt 20 mei 2015 07:55 door bert61.
20 mei 2015 06:15 #52570
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Amroh Capriccio/ Collaro
Dan wil ik ook nog wel een duit in het verpakkingzakje doen.
Ik denk dat Bert niets te verwijten valt, Post.nl gaat gewoon niet goed met onze pakketjes om, dat begint al met het ophalen bij het afleverpunt, ik heb ooit gezien dat een komplete kooi met pakketjes is omgevallen omdat de chauffeur stond te kletsen.
Ik moet het afkloppen maar op mijn verzonden items is nooit een klacht binnen gekomen.
Wel maak ik van alles 1 of 2 foto`s, het item in de (open) verpakking en een van de gesloten verpakking met het adres erop
als het gefrankeerd is bij het inleverpunt.
De dame achter het loket keek mij de 1e keer wel vreemd aan maar nu is ze er aan gewend.
Ik heb de foto`s nog nooit nodig gehad maar zekerheid voor alles.
Lee
Ik denk dat Bert niets te verwijten valt, Post.nl gaat gewoon niet goed met onze pakketjes om, dat begint al met het ophalen bij het afleverpunt, ik heb ooit gezien dat een komplete kooi met pakketjes is omgevallen omdat de chauffeur stond te kletsen.
Ik moet het afkloppen maar op mijn verzonden items is nooit een klacht binnen gekomen.
Wel maak ik van alles 1 of 2 foto`s, het item in de (open) verpakking en een van de gesloten verpakking met het adres erop
als het gefrankeerd is bij het inleverpunt.
De dame achter het loket keek mij de 1e keer wel vreemd aan maar nu is ze er aan gewend.
Ik heb de foto`s nog nooit nodig gehad maar zekerheid voor alles.
Lee