Skip to main content
Nieuws

Firefox 4.0.1

  • René R
  • [René R]
  • Onderwerp Auteur
Meer
30 apr 2011 19:54 #4062 door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Firefox 4.0.1
Altijd de kleine lettertjes lezen ;):

"PS: niks is zaligmakend overigens hoor. Maar ik prefereer wel vrijheid, en dus niet het opleggen van eigen standaarden".

Heel goed. :)
Twee browsers vind ik trouwens wel genoeg.
Één voor de zakelijke beslommeringen en één voor de fun (Firefox dus).
Maar Safari is weer wel heel mooi om te zien.

Wat opvalt bij de 4.0.1 versie is de snelheid.
En ik dacht toch dat het al snel was bij mij.

:smilythumb:
RR

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 apr 2011 19:27 #4060 door Marcel L
Beantwoord door Marcel L in topic Re: Firefox 4.0.1

Rene Daemen schreef : heb wel meegemaakt dat firefox niet overal geschikt is
grammofoon.com bepaalde geluiden weglaat of hele andere lettertype weergeeft
misschien beter passend voor apple.
ik gebruik wel ie9
groet René D


Hoi,

Dat zijn nou juist mijn bevindingen met Internet Explorer. :woohoo:

Ik weet wel, de meeste mensen zijn gewend aan IE, omdat hij nou eenmaal zo lekker geïntegreerd zit in Windows. Iets waar Microsoft behoorlijk voor op de vingers is getikt.
Maar het loont echt de moeite om ook eens een andere browser te proberen.
Die is probleemloos te installeren naast IE, en als het niet bevalt is hij zo te verwijderen.

IE zou een prima browser zijn als Microsoft zich gewoon hield aan de algemeen aanvaarde standaarden op Internet.
Maar Microsoft wil een toonaangevend bedrijf zijn, en dicteert dus eigen standaarden.
Daardoor werken niet alle websites goed in IE, en zit je dus bijvoorbeeld met zo'n belachelijke "compatibiliteitsknop" opgezadeld. Daar kan je eens op klikken als een website niet goed werkt.
Ik heb intussen websites gezien die gewoon helemaal niet werken op IE9. Ook niet met die compatibiliteitsknop. De titels en menu's vallen geheel weg!

Groeten van Marcel ;)

PS: niks is zaligmakend overigens hoor. Maar ik prefereer wel vrijheid, en dus niet het opleggen van eigen standaarden.

Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • René R
  • [René R]
  • Onderwerp Auteur
Meer
30 apr 2011 18:17 - 30 apr 2011 18:21 #4058 door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Firefox 4.0.1
In het verleden is meerdere malen gebleken dat de BRCF problemen gaf
bij andere zoekmachines en bij Firefox niet. Hier op werkt het voorbeeldig.
Ook met een Windows-pc.
Het vervelende krasje op de platenspeler bij de NGG hoor ik inderdaad niet,
volgens mij het enige geluidje op deze site, evenals op Safari van Apple,
maar mijn partner hoort hem ook niet op zijn Windows laptopje.
En ook niet op zijn Chinese iPad.
Gelukkig maar, want ik haat dat soort vervelende geluidjes.
Barbaars in de omgang met platen en naald.
Verder in alles heb ik nimmer problemen ondervonden.

Groet
RR
Laatst bewerkt 30 apr 2011 18:21 door René R.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 apr 2011 18:12 #4057 door Rene Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Re: Firefox 4.0.1
heb wel meegemaakt dat firefox niet overal geschikt is
grammofoon.com bepaalde geluiden weglaat of hele andere lettertype weergeeft
misschien beter passend voor apple.
ik gebruik wel ie9
groet René D

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • René R
  • [René R]
  • Onderwerp Auteur
Meer
30 apr 2011 18:07 - 30 apr 2011 18:30 #4056 door René R
Firefox 4.0.1 werd gestart door René R
Hoi

Ik ontdekte zojuist bij een update dat Firefox met een nieuwe versie is verschenen.
Versie 4.0.1 is de opvolger van 3.6 en nog wat.
Je kan hem gewoon over de andere heen downloaden. Al je instellingen blijven gehandhaafd.
Iets anders van vormgeving en wat opvalt: sneller.
Daar deze site prima werkt op Firefox dus even deze tip.
Tenzij je uiteraard een andere gebruikt.

:smilythumb:
René (R)

Oh ja, mijn aanwinst vandaag (en off topic)
Een prachtfiets voor slechts 25 euro.
Dezelfde fiets kocht ik ooit voor 1600 gulden.
Ook nog zo'n tred-ding om de benen te oefenen voor 2,5 euro.
Ik heb tamelijk slechte benen dus dit leek me beide wel goede oefeningen.
Het geld is dubbel en dwars terug verdiend door de verkoop in de middag van
een jaren vijftig koffieservies van Rosenthal.
Ik vermeld het maar even hier, om niet offtopic te worden in de andere draad.
Ik heb niets gevonden voor de hobby, maar was er ook niet echt naar op zoek.
Platen koop ik nooit op de vrijmarkt. En van vóór 1962 vindt je toch al niet (meer).
Bijlagen:
Laatst bewerkt 30 apr 2011 18:30 door René R.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena