Skip to main content
Nieuws

Firefox 4.0.1

Meer
12 mei 2011 13:20 #4343 door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Re: Firefox 4.0.1
Hallo,

Tot vandaag ging het prima met Firefox 4.0.1 tot ik onverwachte problemen kreeg dat de balk aan de bovenkant van het scherm (met o.a. bladwijzers) wegviel. Ondanks opnieuw installeren van Firefox 4 lukte het mij niet niet en was ik een groot deel van mijn vrije dag kwijt met die ... computer.
Daarom Firefox 3 weer geïnstalleerd en alles werkt weer zoals vanouds.
Ik laat het voorlopig maar zo, wat FF3 beviel mij tenslotte vele jaren ook naar tevredenheid :P .

Hans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
01 mei 2011 08:32 #4069 door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Re: Firefox 4.0.1
Dag René,

Als firefoxgebruiker kreeg ik automatisch de update naar 4.0.1 aangeboden. Het leuke is dat nu Adobe Realplayer ineens wel werkt :).
Adobe Flashplayer (Youtube muziek) werkt nog steeds niet maar dat schijnt met het 64-bits systeem van mijn nieuwe laptop met Windows 7 te maken te hebben.

Ik heb nu de 32 bits versie van Internet Explorer naast Firefox geïnstalleerd en nu werkt Flashplayer wel (via Internet Explorer dus). Het is omslachtig maar het werkt en daar gaat het om.
Misschien heeft iemand hier iets aan...

Groetjes, Hans
De volgende gebruiker (s) zei dank u: René R

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • René R
  • [René R]
  • Onderwerp Auteur
Meer
30 apr 2011 21:21 #4067 door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Firefox 4.0.1
Het was ook maar een melding voor diegene die Firefox gebruiken.
Anderen kunnen het bericht negeren.
Het was niet mijn bedoeling om er een discussie over te starten...;)

:thumbsup:
RR

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 apr 2011 20:32 #4066 door Rene Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Re: Firefox 4.0.1
Bij windows
wil men de auto updates uitschakelen waardoor er problemen komen
met weergave van sites zeker als er personen met gekraakte besturing systeem draaien
dan geeft windows u beschikt niet over legitieme versie
dan schakelt men updates uit
maar geeft wel problemen,
Safari is voor apple besturings systeem en zal denk ik niet goed werken op windows

maar ik denk ook dat 1 ieder zijn eigen browser gebruikt waar hij of zij lekkerder en thuis bij voelt

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • René R
  • [René R]
  • Onderwerp Auteur
Meer
30 apr 2011 20:00 - 30 apr 2011 20:03 #4064 door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Firefox 4.0.1
René, bij Apple heet het Safari, zoals ik al zei. ;)
Updates zijn altijd belangrijk en gaat bij mij in ieder geval volautomatisch.
Je update ook de beveiliging die Firefox biedt. En zeer snel gelukkig.
Vandaar ik dat ik de melding van Firefox 4.0.1 kreeg uiteraard. :)

:thumbsup:
RR
Laatst bewerkt 30 apr 2011 20:03 door René R.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 apr 2011 19:56 #4063 door Rene Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Re: Firefox 4.0.1
zo dramatisch heb ik nog niet meegemaakt
je doet wel de updates die dagelijks komen?
sommige mensen schakelen die uit waar ook problemen uit voorkomen
men gaat vaak uit dat web pagina's voor de IE bedoelt zijn omdat deze bijna ingebakken zit
in windows.
apple heeft zijn eigen web browser
mijn netbook draait op XP en de grote laptop op windows 7
als het bij mij maar draait ik ben niet zo'n iemand die de boel uitpluist en openmaakt
geen Ité-er website bouwen is niet mijn ding
Groet René D

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena