Skip to main content
Nieuws

Andere Tijden, vanavond.

  • Ruud Achterberg
  • [Ruud Achterberg]
Meer
12 apr 2019 17:29 #77058 door Ruud Achterberg
Beantwoord door Ruud Achterberg in topic Andere Tijden, vanavond.
Had er ook meer van verwacht.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 apr 2019 16:59 - 11 apr 2019 17:17 #77044 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic Andere Tijden, vanavond.

PE9ZZ schreef :

FMX schreef : Het lijkt hier soms wel een babbelbox te worden

Er zijn inderdaad nogal wat topics die ik oversla. Maar overslaan kan altijd.


Heel goed, dat is ook de bedoeling!
Er valt dus nergens over te klagen.
Doe ik ook en vaak maar al te graag en zet het forum in "markeer alles gelezen".
;-)

Groet
RR





Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Laatst bewerkt 11 apr 2019 17:17 door RR1957.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 apr 2019 16:35 #77042 door PE9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Andere Tijden, vanavond.

FMX schreef : Het lijkt hier soms wel een babbelbox te worden

Er zijn inderdaad nogal wat topics die ik oversla. Ik pak ook liever de soldeerbout. Maar overslaan kan altijd.

Tjerk, 9ZZ

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 apr 2019 16:25 - 11 apr 2019 16:27 #77040 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Andere Tijden, vanavond.
Ik denk ook dat bvb anderen tijden met ouden
radio,s en dergelijke oude spullen beter bij de omroep MAX thuis hoort
daar is meer gevoel voor oude gebeuren
kijk maar ook naar de film Moeder ik wil bij de revue
met Huub stapel dat was ook heeeel goed gemaakt
ik ben ook destijds gelijk Lid geworden en heb daar ook geen spijt van
krijg ook het omroep blad .. jan slagter doet ook wat leger des heils werk
hoort niet zo er bij maar goed beter zo verders wel
huub
Laatst bewerkt 11 apr 2019 16:27 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 apr 2019 14:47 #77033 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic Andere Tijden, vanavond.
Helemaal mee eens, Huub.
Overigens was ik het ook eens met je opmerking over de te hoge verwachtingen
van ons (buizen)radiovrienden wat betreft het programma van Andere Tijden.

Groet
RenéR

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 apr 2019 14:43 #77032 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Andere Tijden, vanavond.
Dit Forum heeft ook verschillenden onder werpen
het is breder al het anderen forum er kan meer zgz
als het maar luik is en blijft
huub
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena