Skip to main content
Nieuws

Private Message systeem

Meer
14 jan 2019 11:51 #75464 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic Private Message systeem
Wat ik wel vervelend vindt is dat ik geregeld opnieuw moet inloggen.
Ook als ik 'onthoudt mij' aan-vink.
Bij de meeste andere sites is dit na de eerste keer permanent ingesteld.

Groet
René

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
14 jan 2019 10:30 #75462 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic Private Message systeem
Dat is nu juist handig! Je ziet meteen de laatste bijdragen.
Dit forum is qua gebruik uiteindelijk één van de meest veelzijdige forums die er zijn.
Bij deze eens een dankwoordje aan de beheerder en zijn vele werkzaamheden alhier.

Alleen de handtekening onder mijn bijdragen krijg ik niet voor elkaar.
Wellicht kan Henk me daarin een tip geven.

Groet
René

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
14 jan 2019 10:14 #75461 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Private Message systeem
Ik moet steeds Recent onder werp aantikken
Word dat ook bedoelt ? vervelend zeg
dat was voorheen niet zo
gelijk forum lezen
huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
13 jan 2019 22:12 #75457 door peter1952
Beantwoord door peter1952 in topic Private Message systeem
Dat klopt, dat is al geruime tijd zo. Ook bij andere menu’s treedt dat effect op.

Als ik het op de Imac (Safari) doe, dan komt het intro meteen zodra je met de muis het bericht aanraakt en hoef je maar één keer te klikken.

Als je het weet is het voor mij geen probleem.

Groeten,
Peter

Peter Boin,

Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
13 jan 2019 21:14 #75454 door hkruis
Private Message systeem werd gestart door hkruis
Frank maakte mij er op attent dat het PMS systeem niet lekker functioneerde. Ik heb de nodige wijziggingen aangebracht. ook een menukeuze Private Message in het TOP menu.

Frank heeft ook een melding gemaakt dat bij het openen van een bericht op het forum, hij 2 x moet klikken.
1 klik geeft intro, volgende klik bericht. Hij gebruikt een Ipad.

De laatste melding kan ik niet reproduceren. Meer mensen hier last van??

Henk - admin

Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena