Nieuws
Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis
- Marc
- [Marc]
-
Minder
Meer
27 sep 2015 12:52 #55171
door Marc
Beantwoord door Marc in topic Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis
Goedenmiddag ,
Ik ben er wel geweest met een kennis die mij mee heeft genomen .
Gelukkig een hoop buizen kunnen kopen en 2 radio, .
Mijn maat heeft een mooie antenne gekocht en 3 radio,s , verder heeft hij in een hele rest partij buizen een zeer goede E442 en C453 gevonden . Hij had belangstelling in de gehele door omdat er veel rode serie buizen in zaten en een heleboel sleutel buizen welke hij verzamelt.
Bij thuis komst de hele doos uit gepakt en onderop lagen grote pen buizen en die hebben wij allemaal getest 15 stuks helaas 3 overleden en de rest rond de 50 a 70% E442 750%
Verder nog een externe HDD gekocht en een klaine behuizing 2.5 Inch voor een schappelijke prijs.
Ook heb ik veel weerstanden en condensatoren gekocht dus weer ff alles lekker aangevuld.
Wel erg jammer dat er erg weinig RADIOS stonden en onderdelen maar goed we hebben het een en ander gescoort .
Bij een paar NVHR standhouders nog leuk kunnen inslaan en lekker kunnen bijkletsen ......
Voor ons een geslaagde dag
Nu maar eens kijken of ik een schema kan vinden v d Antenne .. Antenne avec amplification Antiparasite Rap
Ik ben er wel geweest met een kennis die mij mee heeft genomen .
Gelukkig een hoop buizen kunnen kopen en 2 radio, .
Mijn maat heeft een mooie antenne gekocht en 3 radio,s , verder heeft hij in een hele rest partij buizen een zeer goede E442 en C453 gevonden . Hij had belangstelling in de gehele door omdat er veel rode serie buizen in zaten en een heleboel sleutel buizen welke hij verzamelt.
Bij thuis komst de hele doos uit gepakt en onderop lagen grote pen buizen en die hebben wij allemaal getest 15 stuks helaas 3 overleden en de rest rond de 50 a 70% E442 750%
Verder nog een externe HDD gekocht en een klaine behuizing 2.5 Inch voor een schappelijke prijs.
Ook heb ik veel weerstanden en condensatoren gekocht dus weer ff alles lekker aangevuld.
Wel erg jammer dat er erg weinig RADIOS stonden en onderdelen maar goed we hebben het een en ander gescoort .
Bij een paar NVHR standhouders nog leuk kunnen inslaan en lekker kunnen bijkletsen ......
Voor ons een geslaagde dag
Nu maar eens kijken of ik een schema kan vinden v d Antenne .. Antenne avec amplification Antiparasite Rap
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen Landman
- [Jeroen Landman]
-
- Mijn hobby's zijn het verzamelen en restaureren van buizenradio's, jukeboxen en klokken, verder heb ik 8 klassieke auto's en ben liefhebber van Amsterdamse School meubilair.
Minder
Meer
27 sep 2015 01:55 #55165
door Jeroen Landman
Beantwoord door Jeroen Landman in topic Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis
Tjerk,
Niet getreurd, vanmiddag een mede radioverzamelaar gesproken.
Het aanbod op radio en buizengebied was mager.
Beterschap!
Groet,
Jeroen
Niet getreurd, vanmiddag een mede radioverzamelaar gesproken.
Het aanbod op radio en buizengebied was mager.
Beterschap!
Groet,
Jeroen
26 sep 2015 15:58 #55147
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis
Ik had erheen gewild maar 't ging helaas niet door vanwege ziekte. Jammer.
Tjerk, 9ZZ
- Henk van t Kruis
- [Henk van t Kruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
25 sep 2015 08:46 #55134
door Henk van t Kruis
Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis werd gestart door Henk van t Kruis
HASSELT/ZWOLLE - Bij wegrestaurant de Lichtmis, aan de A28 tussen Meppel en Zwolle, wordt aankomende zaterdag voor de 34e keer de Radio Onderdelen Markt gehouden.
Op de grote parkeerplaats staan tweehonderd kramen vol elektronica, zenders en ontvangers, antennes en computeronderdelen. De markt begint om 09.00 uur en de toegang is vrij. Parkeren kan in het weiland tegenover de Lichtmis voor 2 euro.
Op de grote parkeerplaats staan tweehonderd kramen vol elektronica, zenders en ontvangers, antennes en computeronderdelen. De markt begint om 09.00 uur en de toegang is vrij. Parkeren kan in het weiland tegenover de Lichtmis voor 2 euro.