Skip to main content
Nieuws

Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis

Meer
29 sep 2015 01:04 #55214 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis
Kwestie van geduld. Een komt het op je weg en word de vraag beantwoord.
Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
28 sep 2015 13:58 - 28 sep 2015 13:58 #55205 door Johannes
<<Dank je wel maar soms kreeg ik echt geen antoord ...........>>

Hallo Marc.

Mijn ervaring is dat je meestal een antwoord op je vragen krijgt, maar soms is er helaas geen antwoord mogelijk.
Zo vroeg ik ooit eens naar een metalen achterwandje van een NSF H54U of een Siera S54U, maar dat is er gewoon niet en dan houdt het op, ook al heb je er nog zo veel euro's voor over.....................

Groeten, Hans
Laatst bewerkt 28 sep 2015 13:58 door Johannes.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Marc
  • [Marc]
Meer
28 sep 2015 11:50 #55201 door Marc
Beantwoord door Marc in topic Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis
Hallo Cees ,

Dank je wel maar soms kreeg ik echt geen antoord ..

Maar nu met de Antenne gaat het prima

Mvgr Marc

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
28 sep 2015 02:13 #55193 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis
@ Marc,
Kom, kom...Niet zo negatief vooraf.
Voorlopig word je op je wenken bediend met hulp uitleg en schema's.
Gaat dus dik voor mekaar komen met die antenne.
Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Marc
  • [Marc]
Meer
27 sep 2015 17:02 #55176 door Marc
Beantwoord door Marc in topic Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis
Hallo Huub ,

Idd ik vind de forums steeds meer handelaars doeleinden krijgen wat ik erg jammer vind .
Nooit is een leuk onderwerp op een uitzondering na .
Als je eens een probleem post gaat het 2 reacties goed daarna worden de posten vervuild en heeft het niks meer met het onderwerp te maken triest echt triest.

Ik zoek dus een schema van de RAP Antenne maar ben bang dat als ik er een niewe post van ga plaatsen dat er totaal geen hulp komt en dat is zo jammer zo kan niemand meer iets ouds repareren en dat is toch waar het hierom gaat .

Ik zal daarom wel een POST openen en foto,s plaatsen

Mvgr Marc

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
27 sep 2015 14:36 - 27 sep 2015 14:43 #55174 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Radio onderdelenbeurs - de Lichtmis
Marc op markt plaats staan er toch zat voor een prikie
er komen er steeds meer bij let maar eens op
En kijk maar eens op het anderen Forum dat lijkt wel mart plaats er komt steeds meer op
Alowel het daar geen prikie prijs soms ook .voor roest.
Huub
Laatst bewerkt 27 sep 2015 14:43 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena