Skip to main content
Nieuws

Kootwijk

  • hkruis
  • [hkruis]
Meer
24 okt 2014 20:03 #47486 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Kootwijk
Nico, Mooie foto.

Indien het lukt was ik al van plan er Zondag even langs te gaan. Hopen dat het weer geen spelbreker is voor de Catalina.

Henk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
24 okt 2014 19:19 - 24 okt 2014 19:21 #47480 door Ouwe Schipper
Kootwijk werd gestart door Ouwe Schipper
Dit weekeinde is er open huis in gebouw A, Radioweg 1 Kootwijk
www.hierradiokootwijk.nl/dynamic/newsite...?uid=63207833&id=352
Met als 't mee zit op zondagmiddag tussen 16u30 en 17u30 een fly- by door de vliegboot Catalina:



Nico
Bijlagen:
Laatst bewerkt 24 okt 2014 19:21 door Ouwe Schipper.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hkruis

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena