Nieuws
Kootwijk
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
24 okt 2014 20:03 #47486
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Kootwijk
Nico, Mooie foto.
Indien het lukt was ik al van plan er Zondag even langs te gaan. Hopen dat het weer geen spelbreker is voor de Catalina.
Henk
Indien het lukt was ik al van plan er Zondag even langs te gaan. Hopen dat het weer geen spelbreker is voor de Catalina.
Henk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ouwe Schipper
- [Ouwe Schipper]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
- Berichten: 1095
24 okt 2014 19:19 - 24 okt 2014 19:21 #47480
door Ouwe Schipper
Kootwijk werd gestart door Ouwe Schipper
Dit weekeinde is er open huis in gebouw A, Radioweg 1 Kootwijk
www.hierradiokootwijk.nl/dynamic/newsite...?uid=63207833&id=352
Met als 't mee zit op zondagmiddag tussen 16u30 en 17u30 een fly- by door de vliegboot Catalina:
Nico
www.hierradiokootwijk.nl/dynamic/newsite...?uid=63207833&id=352
Met als 't mee zit op zondagmiddag tussen 16u30 en 17u30 een fly- by door de vliegboot Catalina:
Nico
Laatst bewerkt 24 okt 2014 19:21 door Ouwe Schipper.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hkruis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.