Skip to main content
Nieuws

Radio Waddenzee weer terug in de ether

Meer
03 mei 2014 22:38 - 03 mei 2014 22:38 #42854 door Bert Kn

En kwaliteit. Zo'n modern internet radio blokje aan de Pick- Up ingang van een
oude radio koppelen en je hebt hem dan storing vrij. Ja, de moderne tijd, bied dan uitkomst.

Cees,
Zo is het maar net.
Wat dat betreft kunnen we nog lang van onze oude spullen genieten mits je voor de moderne technieken open staat beer

Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 03 mei 2014 22:38 door Bert Kn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 mei 2014 22:33 - 03 mei 2014 22:34 #42853 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Radio Waddenzee weer terug in de ether
Als ze net als alle andere bekende zenders ook over het www uitzenden, dan hebben ze een
bereik over de gehele wereld. Dan is het alleen nog een kwestie van zichzelf bekent weten
te maken en natuurlijk moeten ze dan ook iets te bieden hebben wat de andere zenders niet
hebben. En kwaliteit. Zo'n modern internet radio blokje aan de Pick- Up ingang van een
oude radio koppelen en je hebt hem dan storing vrij. Ja, de moderne tijd, bied dan uitkomst.
Vr gr Cees.
P.S: De sessietijd is nu nog korter geworden.
Laatst bewerkt 03 mei 2014 22:34 door Cees. Reden: Nog tekst er bij geschreven.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 mei 2014 11:56 #42843 door Rene Daemen
Hallo Peter

Als de antenne aanpassing niet klopt dan haal je het niet ver
met 1 kw kun je heel nederland pakken
Dat is de redenen dat het oude radio waddenzee op zijn gat ging
geen inkomsten door het slechte bereik
Persoonlijk zie ik geen toekomst op deze manier.
ik geef het een paar maanden en dan is het over
net als Q the beat destijds.
René

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 mei 2014 11:51 #42842 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Radio Waddenzee weer terug in de ether
Met Polder Muziek ??
Huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 mei 2014 16:56 #42839 door Polderjongen
Hallo Henk,

De zender staat ergens in de buurt van Harlingen opgesteld.
De vermogen is maar echter maar 1 kW, dus de ontvangst zal echter op een deel van Noord Holland zijn, maar wel goed in het noorden van Nederland.

groeten Peter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • hkruis
  • [hkruis]
Meer
02 mei 2014 08:26 #42836 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Radio Waddenzee weer terug in de ether
In Purmerend en in Amsterdam geprobeerd iets te ontvangen, ook niet met de buiten antenne.

Henk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena