Nieuws
Dag van de arbeidsvitaminen.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
30 apr 2014 19:02 #42790
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Dag van de arbeidsvitaminen.
Ik moet het met een ferriet staafje doen, is ook DAB - De Analoge Buizenradio -
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
30 apr 2014 16:05 #42786
door pietblaas
Je kan tegenwoordig wel terugluisteren en lezen wat je gehoord hebt... :lol:
Ik ga morgen zeker luisteren! Op DAB+.
Groeten,
Piet.
Beantwoord door pietblaas in topic Dag van de arbeidsvitaminen.
Maar ja, er zijn ook geen radiogidsen meer... bigfunJohannes schreef : Alleen jammer dat er geen overzicht bestaat van de uit te zenden arbeidsvitaminen, zoals dat vroeger wel zo was in de radiogids.
Je kan tegenwoordig wel terugluisteren en lezen wat je gehoord hebt... :lol:
Ik ga morgen zeker luisteren! Op DAB+.
Groeten,
Piet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
30 apr 2014 15:45 #42785
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Dag van de arbeidsvitaminen.
Alleen jammer dat er geen overzicht bestaat van de uit te zenden arbeidsvitaminen, zoals dat vroeger
wel zo was in de radiogids. Dan hoef je tenminste niet niet de hele dag af te wachten of er wat gedraaid wordt dat je leuk vindt. Maar daarom niet geklaagd.....ik ben blij met dit goede initiatief
Groeten, Hans
wel zo was in de radiogids. Dan hoef je tenminste niet niet de hele dag af te wachten of er wat gedraaid wordt dat je leuk vindt. Maar daarom niet geklaagd.....ik ben blij met dit goede initiatief
Groeten, Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
29 apr 2014 23:40 #42784
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Dag van de arbeidsvitaminen.
Denken wij vandaag nog aan de dag van de.
omroep.dmd.omroep.nl/x/?S7Y1tfyfa2tmaGLw...MjU4H_OraGhuYUFAAA08
Ik heb mijn radio al afgestemd en start klaar wv1 : bedtime
omroep.dmd.omroep.nl/x/?S7Y1tfyfa2tmaGLw...MjU4H_OraGhuYUFAAA08
Ik heb mijn radio al afgestemd en start klaar wv1 : bedtime
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
28 apr 2014 04:10 #42763
door admin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.