Skip to main content
Nieuws

Dag van de arbeidsvitaminen.

  • hkruis
  • [hkruis]
Meer
30 apr 2014 19:02 #42790 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Dag van de arbeidsvitaminen.
Ik moet het met een ferriet staafje doen, is ook DAB - De Analoge Buizenradio - :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 apr 2014 16:05 #42786 door pietblaas
Beantwoord door pietblaas in topic Dag van de arbeidsvitaminen.

Johannes schreef : Alleen jammer dat er geen overzicht bestaat van de uit te zenden arbeidsvitaminen, zoals dat vroeger wel zo was in de radiogids.

Maar ja, er zijn ook geen radiogidsen meer... bigfun
Je kan tegenwoordig wel terugluisteren en lezen wat je gehoord hebt... :lol:
Ik ga morgen zeker luisteren! Op DAB+.

Groeten,

Piet.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 apr 2014 15:45 #42785 door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Dag van de arbeidsvitaminen.
Alleen jammer dat er geen overzicht bestaat van de uit te zenden arbeidsvitaminen, zoals dat vroeger
wel zo was in de radiogids. Dan hoef je tenminste niet niet de hele dag af te wachten of er wat gedraaid wordt dat je leuk vindt. Maar daarom niet geklaagd.....ik ben blij met dit goede initiatief :)

Groeten, Hans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
29 apr 2014 23:40 #42784 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Dag van de arbeidsvitaminen.
Denken wij vandaag nog aan de dag van de.
omroep.dmd.omroep.nl/x/?S7Y1tfyfa2tmaGLw...MjU4H_OraGhuYUFAAA08
Ik heb mijn radio al afgestemd en start klaar wv1 : bedtime

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
28 apr 2014 04:10 #42763 door admin
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Lee, Martin, Johannes, NGG, Bert Kn

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena