Nieuws
Dag van de arbeidsvitaminen.
01 mei 2014 18:20 #42816
door pietblaas

Ik heb alleen niet de hele dag geluisterd. Het geleuter tussendoor was ik op een gegeven moment zat. Ik hoef toch niet te weten dat een luisteraar bij 'Du' van Peter Maffay aan zijn huwelijksnacht moet denken...
Groeten,
Piet.
Beantwoord door pietblaas in topic Dag van de arbeidsvitaminen.
De omroepgids die ik heb heeft geen radio-overzicht meer opgenomen. Maar Henk Mouwe zei het vanmorgen ook al op de radio dat in de radiogidsen het overzicht van te spelen nummers was opgenomen. Dus toch...NGG schreef : Geen radiogidsen meer?
Er zijn nog genoeg omroepgidsen.
MAX heeft zelfs als één van de weinigen een radio overzicht opgenomen.
Ik heb alleen niet de hele dag geluisterd. Het geleuter tussendoor was ik op een gegeven moment zat. Ik hoef toch niet te weten dat een luisteraar bij 'Du' van Peter Maffay aan zijn huwelijksnacht moet denken...
Groeten,
Piet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
01 mei 2014 14:13 #42809
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Dag van de arbeidsvitaminen.
Twee maanden ben ik overgestapt naar een andere alles in een aanbieder.
Deze biedt geen analoge (kabel) TV/radio aan.
Van de vorige aanbieder werkt niets meer maar vreemd genoeg nog wel de analoge kabel.
Niet af te sluiten
Wel mooi meegenomen radio vijf staat de hele dag al op de FM van de B7X63A te draaien bigfun
Deze biedt geen analoge (kabel) TV/radio aan.
Van de vorige aanbieder werkt niets meer maar vreemd genoeg nog wel de analoge kabel.
Niet af te sluiten

Wel mooi meegenomen radio vijf staat de hele dag al op de FM van de B7X63A te draaien bigfun
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
01 mei 2014 12:44 - 01 mei 2014 12:46 #42804
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Dag van de arbeidsvitaminen.
met radio . 5. nostalcia. Hilversum
Dan hebben wel de gehelen dag muziek vitaminen
Ik ben ook Lid van max gelijk al in het begin.
kost niet veel .
Huub
Dan hebben wel de gehelen dag muziek vitaminen
Ik ben ook Lid van max gelijk al in het begin.
kost niet veel .
Huub
Laatst bewerkt 01 mei 2014 12:46 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
01 mei 2014 09:03 - 01 mei 2014 09:04 #42802
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic Dag van de arbeidsvitaminen.
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Laatst bewerkt 01 mei 2014 09:04 door NGG.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
01 mei 2014 06:37 #42801
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic Dag van de arbeidsvitaminen.
Geen radiogidsen meer?
Er zijn nog genoeg omroepgidsen.
MAX heeft zelfs als één van de weinigen een radio overzicht opgenomen.
Er zijn nog genoeg omroepgidsen.
MAX heeft zelfs als één van de weinigen een radio overzicht opgenomen.
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
30 apr 2014 22:34 #42794
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Dag van de arbeidsvitaminen.
Er staat alleen geen + achter.
Vr gr Cees.
Vr gr Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.