De Buizenradio Clubpagina - een uitleg
Het is me duidelijk. Ik ga er mee aan de slag. Ik probeer er tijd voor te vinden, want ik heb zoveel hobby's naast het werk en ook nog een deel van het huishouden
Groeten van Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Marc en Patricia schreef : Ziet er puik uit en ik heb al een heleboel foto,s erop gezet (mijn clubpagina) maar nu is mijn vraag kunnen andere forumleden deze ook zien?
Ik hoop het wel zo kunnen wij van elkaars toestellen genieten en elkaar misschien nog beter helpen.
Mvgr Marc en Patricia
Hallo Marc,
Alle ingelogde forumleden kunnen alles zien wat jij ook ziet als je naar je Clubpagina gaat, BEHALVE JE CONTACTEN. Je contacten zijn dus alleen zichtbaar voor jezelf.
En ook alleen jij kan op je eigen Clubpagina op de knop Edit klikken om gegevens te wijzigen of toe te voegen.
Andere forumleden kunnen op je eigen Clubpagina alleen een opmerking plaatsen op het prikbord.
Je laatste zin is de spijker op zijn kop en precies het doel van deze nieuwe mogelijkheid! :smilythumb:
Groeten van Marcel - Forumbeheer
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Johannes schreef : .....Dat vind ik het bezwaar van een clubpagina. Je kunt toch moeilijk elke dag op al die honderden namen klikken om te zien of iemand wat nieuws heeft om te melden? .....
Beste Hans,
Ik vraag me af of je mijn introductie van het geheel sowieso wel gelezen hebt.
Daarin schijf ik o.a.:
"De BR Clubpagina is een pagina waar ieder forumlid wat informatie kwijt kan over zichzelf, zijn manier van hobby beleven, enzovoorts.
Hierdoor leren we elkaar wellicht wat beter kennen, en wordt ook inzichtelijk wat de interesses en specialiteiten van een ieder zijn, en waar een ieder eventueel momenteel aan werkt."
Als trouw forumlid weet je als geen ander hoe het forum werkt.
De Clubpagina is toch iets heel anders. Ze noemen het ook wel een 'profielpagina', het doel is hierboven al beschreven.
Dat je daar ook wat foto's kunt plaatsen is toch alleen maar mooi?
En deze informatie schuift niet binnen enkele dagen buiten beeld, zoals op het forum. Maar het is dus ook hele andere informatie, alleen inzichtelijk voor forumleden.
Waar Marc overigens zijn foto's nu geplaatst heeft is het Foto Archief, en dat bestaat al HEEL lang. De enige toevoeging van de Clubpagina is dat er nu een knop is waarmee je alle foto's kunt bekijken die een bepaalde gebruiker in het Foto Archief heeft geplaatst.
Op de Clubpagina heb je ook nog een knop Mijn Foto Album. Daar kan je enkele persoonlijke foto's plaatsen die je met andere forumleden wilt delen.
Dat is dus een persoonlijk Foto Album. Het Foto Archief is een algemeen archief.
Groeten van Marcel - Forumbeheer
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
- brcf01
- [brcf01]
-
Johannes schreef : Hallo M & P,
Ik kan jullie foto's zien dus het werkt. Alleen moet je daar bewust naar gaan zoeken. Ik bedoel daarmee te zeggen: je kunt honderden foto's op je eigen clubpagina plaatsen, maar als er niemand je naam aanklikt, dan ziet niemand dus jouw foto's.
Dat vind ik het bezwaar van een clubpagina. Je kunt toch moeilijk elke dag op al die honderden namen klikken om te zien of iemand wat nieuws heeft om te melden?
Maar hopelijk beleeft een ander wel een hoop plezier aan deze nieuwe mogelijkheid op het forum. Misschien dat ik nog eens tot inkeer kom, maar momenteel nog even niet
Groeten, Hans
Hans, je kunt gewoon op de profielfoto klikken van elk medelid van het BRCF.
Waar die profielfoto ook staat, in ieder geval naast de berichten en het overzicht.
Ben je meteen in het profiel van de persoon om zijn foto's te bekijken.
Makkelijker kan haast niet.
Nog eenvoudiger dan een bericht openen in een discussie.
Daarnaast lijkt me dat actueel nieuws toch op het forum besproken wordt en op het
profiel de langlopende projecten vermeld worden.
Het gaat er meer om dat je elkaar op bescheiden wijze in de hobby wat leert kennen.
Het profiel enigszins invullen zie ik dus ook als een beleefdheidsvorm naar elkaar
toe.
:thumbsup:
Ik kan jullie foto's zien dus het werkt. Alleen moet je daar bewust naar gaan zoeken. Ik bedoel daarmee te zeggen: je kunt honderden foto's op je eigen clubpagina plaatsen, maar als er niemand je naam aanklikt, dan ziet niemand dus jouw foto's.
Dat vind ik het bezwaar van een clubpagina. Je kunt toch moeilijk elke dag op al die honderden namen klikken om te zien of iemand wat nieuws heeft om te melden?
Maar hopelijk beleeft een ander wel een hoop plezier aan deze nieuwe mogelijkheid op het forum. Misschien dat ik nog eens tot inkeer kom, maar momenteel nog even niet
Groeten, Hans
- brcf01
- [brcf01]
-
Marc en Patricia schreef : Goedenmiddag Marcel,
Ziet er puik uit en ik heb al een heleboel foto,s erop gezet (mijn clubpagina) maar nu is mijn vraag kunnen andere forumleden deze ook zien ?
Ik hoop het wel zo kunnen wij van elkaars toestellen genieten en elkaar misschien nog beter helpen .
Mvgr Marc en Patricia
Hoi Marc en Patricia.
Ik heb in ieder geval genoten van jullie fraaie foto's!
Ieder zijn periode in de hobby uiteraard, maar jullie collectie ziet
er puik uit en een mooi beeld van een tijdperk.
Daar kan altijd van genoten worden.
Jullie hebben een fraaie collectie waar je trots op mag zijn.
Ook jullie foto met Bernard Terlingen is erg leuk.
Achteraf zag ik jullie denk ik wel lopen op de tentoonstelling.
Ik hoop dat velen onder ons hun profiel invullen en wat laten zien van
hun collectie.
:thumbsup: