Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
- brcf01
- [brcf01]
-
Het zal velen zeker stimuleren om bijdragen te plaatsen in de galerie!
Mijn persoontje in ieder geval wel en ik zal het binnenkort eens
up-to-date maken.
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
HiFiGN schreef : Misschien is er een link te zetten in een profiel die naar
de door de persoon aangedragen foto's leidt die hij in het
fotoarchief heeft geplaatst.
Hoi,
Heel toevallig had ik daar net een voorziening voor gevonden.
Het werkt inmiddels!
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- brcf01
- [brcf01]
-
de door de persoon aangedragen foto's leidt die hij in het
fotoarchief heeft geplaatst.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Gino schreef : Wat houdt het onderdeel "vrienden" in ?
Is dat een status verhogend element ?
Is dat om te herinneren wie mijn vrienden op dit forum zijn ?
Ik heb er 0, dus ben ik een a-sociaal ?!
Hoi,
Jaaaaah ... als je geen vrienden hebt .... Nou! :whistle:
Maar alle gekheid op een stokje: het is volgens mij meer een soort verbintenis, waardoor je eenvoudiger dingen kunt delen. Ik weet het zelf nog niet eens precies.
Je moet er niet teveel achter zoeken.
Maar wellicht is het beter als ik het onzichtbaar maak voor anderen op je profielpagina. Dan is het meer privé zullen we maar zeggen.
Verder kan ik dus nog meer tabbladen aanmaken met informatie die iemand zou kunnen delen.
Hebben jullie daar nog ideeen over?
Zelf denk ik er ook nog over na. Ik zoek in ieder geval nog naar een mogelijkheid voor een eigen fotopagina.
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- brcf01
- [brcf01]
-
Het geeft gewoon aan dat je de tak
van de hobby met een aantal mensen deelt.
Meer niet.
Gewoon een beetje lol.
:thumbsup:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Maar voor de onverlichten ( ikzelf incluis) onder ons :
Wat houdt het onderdeel "vrienden" in ?
Is dat een status verhogend element ?
Is dat om te herinneren wie mijn vrienden op dit forum zijn ?
Ik heb er 0, dus ben ik een a-sociaal ?!
Daar zie ikzelf niet zoveel in, dat vrienden tellen. Daar hebben we facebook toch voor ?
Voor de rest niets dan lof.
Gino
Als het oud is is het leuk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.