Skip to main content
Nieuws

Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)

  • brcf01
  • [brcf01]
Meer
10 okt 2012 06:07 #22422 door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
Kijk, dat is leuk!

Het zal velen zeker stimuleren om bijdragen te plaatsen in de galerie!
Mijn persoontje in ieder geval wel en ik zal het binnenkort eens
up-to-date maken.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 okt 2012 21:47 #22407 door Marcel L

HiFiGN schreef : Misschien is er een link te zetten in een profiel die naar
de door de persoon aangedragen foto's leidt die hij in het
fotoarchief heeft geplaatst.


Hoi,

Heel toevallig had ik daar net een voorziening voor gevonden.
Het werkt inmiddels!

Groeten van Marcel ;)

Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u: brcf01

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • brcf01
  • [brcf01]
Meer
09 okt 2012 17:44 #22393 door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
Misschien is er een link te zetten in een profiel die naar
de door de persoon aangedragen foto's leidt die hij in het
fotoarchief heeft geplaatst.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 okt 2012 17:08 - 09 okt 2012 17:09 #22389 door Marcel L

Gino schreef : Wat houdt het onderdeel "vrienden" in ?
Is dat een status verhogend element ?
Is dat om te herinneren wie mijn vrienden op dit forum zijn ?
Ik heb er 0, dus ben ik een a-sociaal ?! :P


Hoi,

Jaaaaah ... als je geen vrienden hebt .... Nou! :whistle:

Maar alle gekheid op een stokje: het is volgens mij meer een soort verbintenis, waardoor je eenvoudiger dingen kunt delen. Ik weet het zelf nog niet eens precies.
Je moet er niet teveel achter zoeken.

Maar wellicht is het beter als ik het onzichtbaar maak voor anderen op je profielpagina. Dan is het meer privé zullen we maar zeggen.

Verder kan ik dus nog meer tabbladen aanmaken met informatie die iemand zou kunnen delen.
Hebben jullie daar nog ideeen over?
Zelf denk ik er ook nog over na. Ik zoek in ieder geval nog naar een mogelijkheid voor een eigen fotopagina.

Groeten van Marcel ;)

Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Laatst bewerkt 09 okt 2012 17:09 door Marcel L.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • brcf01
  • [brcf01]
Meer
09 okt 2012 16:00 #22385 door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
Dat geloof ik niet.
Het geeft gewoon aan dat je de tak
van de hobby met een aantal mensen deelt.
Meer niet.
Gewoon een beetje lol.

:thumbsup:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 okt 2012 15:54 #22384 door Gino
Opzich is dit stukje "persoonlijke" noot aardig.

Maar voor de onverlichten ( ikzelf incluis) onder ons :

Wat houdt het onderdeel "vrienden" in ?

Is dat een status verhogend element ?
Is dat om te herinneren wie mijn vrienden op dit forum zijn ?
Ik heb er 0, dus ben ik een a-sociaal ?! :P

Daar zie ikzelf niet zoveel in, dat vrienden tellen. Daar hebben we facebook toch voor ? ;)

Voor de rest niets dan lof.

Gino

Als het oud is is het leuk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena