- Berichten: 1095
Nieuws
Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
Minder
Meer
09 okt 2012 11:49 - 09 okt 2012 11:50 #22374
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
Bij mij zat "BR Clubpagina" niet helemaal rechts maar helemaal lìnks, en onder de menubalk. Lichtgeel op een witte achtergrond-- ik heb me sùf gezocht :banghead:
Bleek dat ik de lettergrootte te ver had ingezoomd met ctrl\+
N.
Bleek dat ik de lettergrootte te ver had ingezoomd met ctrl\+
N.
Laatst bewerkt 09 okt 2012 11:50 door Ouwe Schipper.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marc en Patricia
- [Marc en Patricia]
-
Minder
Meer
09 okt 2012 09:35 #22369
door Marc en Patricia
Beantwoord door Marc en Patricia in topic Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
Goedenmorgen Marcel en natuurlijk alle andere forumleden ...
Zoals jullie kunnen zien heb ik mijn profiel aangepast/ingevuld .
Er is 1 ding wat ik nog niet snap en dat is als je de BR club aanklikt dan kun je daar kiezen ..
ik wil dan ACTUEEL kiezen en daar de foto veranderen hoe doe je dit of komt dit TZT nog ??
Verder ziet het er erg mooi uit en werkt super dikke pluim dus ...
Mvgr Marc en Patricia :thumbsup: : tvkijkuh :
Zoals jullie kunnen zien heb ik mijn profiel aangepast/ingevuld .
Er is 1 ding wat ik nog niet snap en dat is als je de BR club aanklikt dan kun je daar kiezen ..
ik wil dan ACTUEEL kiezen en daar de foto veranderen hoe doe je dit of komt dit TZT nog ??
Verder ziet het er erg mooi uit en werkt super dikke pluim dus ...
Mvgr Marc en Patricia :thumbsup: : tvkijkuh :
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
08 okt 2012 22:15 #22365
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
Beste Forummers,
Het begint echt leuk te worden, die Clubpagina . Kijk maar eens:
Ik werk er nog aan, maar hebben jullie nog ideeën of wensen? Laat van je horen!
Opmerkingen mogen ook uiteraard.
Groeten van Marcel
Het begint echt leuk te worden, die Clubpagina . Kijk maar eens:
Ik werk er nog aan, maar hebben jullie nog ideeën of wensen? Laat van je horen!
Opmerkingen mogen ook uiteraard.
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- brcf01
- [brcf01]
-
Minder
Meer
08 okt 2012 22:01 #22362
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
Leuk profielfoto Piet.
Daar houd ik wel van, dat je iets met je eigen
kop bedenkt, maar toch ook gerelateerd aan je passie.
Daar houd ik wel van, dat je iets met je eigen
kop bedenkt, maar toch ook gerelateerd aan je passie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
08 okt 2012 21:38 #22358
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
Hoi,
Tja, ik zit nog wat met instellingen te prutsen, en de software neemt bij een verkeerd vinkje meteen functies van andere software over, dus het is even uitzoeken wat wel en niet aangevinkt moet worden.
De PM is inmiddels weer terug als het goed is. En de meldingen van berichtjes hopelijk ook.
Ik heb laatst ook een instelling veranderd t.a.v. de inlogtijd, en daardoor "stapelen" bezoekersaantallen zich waarschijnlijk wel op.
Die tijd staat nu op 60 minuten, dus het zullen de totalen zijn van het afgelopen uur.
Naar de foto-formaten zal ik ook nog even kijken.
Geef vooral even bericht als je iets geks bemerkt!
Gelukkig gebeurt dat al. Dank daarvoor!
Groeten van Marcel
Tja, ik zit nog wat met instellingen te prutsen, en de software neemt bij een verkeerd vinkje meteen functies van andere software over, dus het is even uitzoeken wat wel en niet aangevinkt moet worden.
De PM is inmiddels weer terug als het goed is. En de meldingen van berichtjes hopelijk ook.
Ik heb laatst ook een instelling veranderd t.a.v. de inlogtijd, en daardoor "stapelen" bezoekersaantallen zich waarschijnlijk wel op.
Die tijd staat nu op 60 minuten, dus het zullen de totalen zijn van het afgelopen uur.
Naar de foto-formaten zal ik ook nog even kijken.
Geef vooral even bericht als je iets geks bemerkt!
Gelukkig gebeurt dat al. Dank daarvoor!
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
08 okt 2012 21:28 - 08 okt 2012 21:29 #22355
door pietblaas
Groeten,
Piet.
Beantwoord door pietblaas in topic Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
Ik was wel even verrast dat alle profielfoto's verdwenen waren. Maar goed, snel een nieuwe gemaakt. In de instructies staat dat de foto geschaald wordt naar 200 x 400, maar dat klopt niet helemaal geloof ik. Ik zag dat de afmetingen van de plaatjes 150 x 209 zijn, dus heb ik er een gemaakt volgens die afmetingen en dat lijkt aardig te kloppen.
Voor de rest zal ik eens rustig kijken wat er allemaal is veranderd en nadenken wat ik kwijt wil...
Voor de rest zal ik eens rustig kijken wat er allemaal is veranderd en nadenken wat ik kwijt wil...
Groeten,
Piet.
Laatst bewerkt 08 okt 2012 21:29 door pietblaas. Reden: typefoutje aangepast
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marcel L
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.