Nieuws
Peter Alexander (30-06-1926 * 12-02-2011)
- René R
- [René R]
-
Minder
Meer
14 feb 2011 18:45 - 14 feb 2011 18:51 #1933
door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Peter Alexander (30-06-1926 * 12-02-2011)
Dan maar wat leuke oude plaatjes....en nog zegt het me vrijwel niets.
Maar op Radio5nostalgia te hebben gehoord blijkt hij bij de oosterburen erg populair te zijn geweest...
Sorry.

RR
Maar op Radio5nostalgia te hebben gehoord blijkt hij bij de oosterburen erg populair te zijn geweest...
Sorry.
RR
Laatst bewerkt 14 feb 2011 18:51 door René R.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14 feb 2011 17:41 - 14 feb 2011 17:49 #1932
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Re: Peter Alexander (30-06-1926 * 12-02-2011)
Ja mijn vrouw heeft hier in holland al jaren een Fanclub van hem
Wij bezitten ook al zijn platen en films en dergelijke
Ik heb hem ook de hand gegeven on gesproken .Wij zijn daar
soms geweest in oosterijk en duistland bvb in de Philips Halle
en op meer plaatsen . Ik mag hem Heel graag horen zingen Mooie stem
Hij heeft behoorlijk met veel talent. Ik heb zelfs voor een duitse
Opnamen firma band opnamen van hem gemaakt 78.t Verschillende
Die zij niet konden vinden ook in oosterijk niet .normaal zingt hij op
Polydor ,en deze waren op Telefunken . Deze komen uit zweden.
het was voor de The Baer Family Germany . Op de CD box staan wij vermelt
Wij hebben ook die gratis gekregen ,
Nu vanavond komt er op de ORF2 Satelit een Herdenkings -Show van Peter Alexander,
die hij zelfs voor zijn overlijden gewenst heeft Gr Huub en namens mijn Vrouw,
Wij bezitten ook al zijn platen en films en dergelijke
Ik heb hem ook de hand gegeven on gesproken .Wij zijn daar
soms geweest in oosterijk en duistland bvb in de Philips Halle
en op meer plaatsen . Ik mag hem Heel graag horen zingen Mooie stem
Hij heeft behoorlijk met veel talent. Ik heb zelfs voor een duitse
Opnamen firma band opnamen van hem gemaakt 78.t Verschillende
Die zij niet konden vinden ook in oosterijk niet .normaal zingt hij op
Polydor ,en deze waren op Telefunken . Deze komen uit zweden.
het was voor de The Baer Family Germany . Op de CD box staan wij vermelt
Wij hebben ook die gratis gekregen ,
Nu vanavond komt er op de ORF2 Satelit een Herdenkings -Show van Peter Alexander,
die hij zelfs voor zijn overlijden gewenst heeft Gr Huub en namens mijn Vrouw,
Laatst bewerkt 14 feb 2011 17:49 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Bjorn Kusters
- [Bjorn Kusters]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
- Berichten: 400
14 feb 2011 15:44 #1930
door Bjorn Kusters
Peter Alexander (30-06-1926 * 12-02-2011) werd gestart door Bjorn Kusters
Zojuist belde mijn moeder me op om te zeggen dat Peter Alexander waar ik fan van ben gisteren overleen is.
Toevallig had ik gisteren de tv niet aan staan en luisterde ik een keer niet naar WDR 4 , dus wist ik van niks.
Maar het viel toch even zwaar toen ik het hoorde.
Maar gelukkig leeft zijn muziek nog voort.
Gr Bjorn
Toevallig had ik gisteren de tv niet aan staan en luisterde ik een keer niet naar WDR 4 , dus wist ik van niks.
Maar het viel toch even zwaar toen ik het hoorde.
Maar gelukkig leeft zijn muziek nog voort.
Gr Bjorn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.