Zelfbouw
Onderdelen
20 sep 2016 07:16 #62558
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Onderdelen
Neuh... Als Klote PTT Nederland platligt kan je er helemaal niet meer bij. Intussen heeft de webserver kennelijk een schop gehad want hij werkt weer correct.
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
20 sep 2016 01:25 #62557
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Onderdelen
Zou er misschien in kunnen zitten dat vandaag een
tijdje het www heeft plat gelegen?
KPN, Telfort.
Cees.
tijdje het www heeft plat gelegen?
KPN, Telfort.
Cees.
19 sep 2016 07:54 #62555
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Heh, ik wou al antwoorden "Dan doe je wat fout" maar bij mij komt er ook een blanco pagina waar ik ook op klik. Da's pas sinds vanmorgen. Webserver ontploft wellicht.
Tjerk, 9ZZ
19 sep 2016 07:36 #62554
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Onderdelen
Ik kan de EOO home pagina wel openen maar de paginas naar de onderdelen niet, ook niet met uitgeschakelde adblocker en ghostery
Lee
Lee
18 sep 2016 21:54 - 18 sep 2016 21:55 #62550
door Ben
Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.
Beantwoord door Ben in topic Onderdelen
EOO is een prima zaak maar vergeet niet om briefpost aan te geven anders gaat het meer kosten.
Voor de wat duurdere onderdelen kijk ik eerst bij Ali en let dan op 'free shipment' waarmee het gratis in de bus valt.
Heb er goede ervaringen mee, maar let op dat er tot 22 Euro geen btw en invoerrechten wordt geheven.
Daarboven, tot 150 Euro betaal je alleen btw en boven de 150 Euro komen er ook invoerrechten bij.
Dus als je onder de 22 Euro blijft is er niets te vrezen, verder is het nog mogelijk om de leverancier te vragen hier behulpzaam in te zijn.
Voor de wat duurdere onderdelen kijk ik eerst bij Ali en let dan op 'free shipment' waarmee het gratis in de bus valt.
Heb er goede ervaringen mee, maar let op dat er tot 22 Euro geen btw en invoerrechten wordt geheven.
Daarboven, tot 150 Euro betaal je alleen btw en boven de 150 Euro komen er ook invoerrechten bij.
Dus als je onder de 22 Euro blijft is er niets te vrezen, verder is het nog mogelijk om de leverancier te vragen hier behulpzaam in te zijn.
Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.
Laatst bewerkt 18 sep 2016 21:55 door Ben.
18 sep 2016 20:45 #62548
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Ik heb weleens wat bij ze opgehaald. Zitten op industrieterrein achter station Amsterdam Kloterdijk. Jammer genoeg geen buizen enzo maar wel veel weerstanden en trafo's. En axiale condensatoren, MKT en MKP. Zie
hierrrrrrrrrrrrrr
.
Tjerk, 9ZZ