Zelfbouw
Nixi klok met VDF buisjes
11 feb 2015 20:42 #50612
door Bart B
Beantwoord door Bart B in topic Nixi klok met VDF buisjes
Goed bezig Piet :thumbsup: met beide hobby's.
Gr. Bart
Gr. Bart
De volgende gebruiker (s) zei dank u: pietje b
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
11 feb 2015 20:38 #50611
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Nixi klok met VDF buisjes
Mooie T3 en Kever en die kleuren, prachtig geel. En je klok mag er ook wezen. Ik lees je bijdragen met plezier. yes
11 feb 2015 20:30 #50610
door pietje b
Beantwoord door pietje b in topic Nixi klok met VDF buisjes
11 feb 2015 09:26 - 11 feb 2015 20:35 #50591
door pietje b
Ik heb een heel mooi T3 Westfalia camper gedaan
ik weet het offtopic maar zie bijlage
Ik heb de kever er ook maar bijgezet 14 jaar geleden in getrouwd daarna niet veel meer mee gereden.
Te veel hobby's geeft tijdgebrek. bigfun benzine is duur boos Kever alles zelf gedaan icl strak maken.
Spuiten laten doen.
Camper alles zelf gedaan incl spuiten is niet perfect maar heb er veel van geleerd.
Uithonen cylinders en frezen klepgeleiders en zittingen uiteraard laten doen.
Een camper of bus als hobby auto kan ik iedereen aanraden. Heel apart om daarmee naar Italie te tuffen.
Zorg dat je nooit haast heb dat kost alleen maar tijd.
Een eigen stallingsruimte is pure luxe maar scheelt een hoop gezeur.
Zorg dat je zelf de kennis hebt om dingen te doen. Maar doe geen enkele consessie op het onderstel.
Velgen zijn voor de sier maar al het andere is voor je veiligheid. ik had twee nieuwe Michelin banden en twee goed uitziende Dunlop. bijna in Italie miste ik ineens een stuk loopvlak. Ik was gewaarshuwd en ondanks dat ik als opleiding monteur ben. Was ik eigenwijs.
Ik weet dat dit stukje Off topic is. Maar de beleving komt redelijk overeen met een gerestaureerde radio. Ik vind mijn radio byzonder klinken. gewoon omdat ik er een hoop aan gedaan heb.
De camper heb ik totaal uiteen gehad. en dat voelt bijna net zo.
Daarom respecteer een ieder zijn hobby. resultaat is niet altijd het zelfde. Maar de beleving heeft veel gelijkenissen. Kraak iemand zijn hobby af en je treft hem in zijn ziel.
groet Piet
ik weet het offtopic maar zie bijlage
Ik heb de kever er ook maar bijgezet 14 jaar geleden in getrouwd daarna niet veel meer mee gereden.
Te veel hobby's geeft tijdgebrek. bigfun benzine is duur boos Kever alles zelf gedaan icl strak maken.
Spuiten laten doen.
Camper alles zelf gedaan incl spuiten is niet perfect maar heb er veel van geleerd.
Uithonen cylinders en frezen klepgeleiders en zittingen uiteraard laten doen.
Een camper of bus als hobby auto kan ik iedereen aanraden. Heel apart om daarmee naar Italie te tuffen.
Zorg dat je nooit haast heb dat kost alleen maar tijd.
Een eigen stallingsruimte is pure luxe maar scheelt een hoop gezeur.
Zorg dat je zelf de kennis hebt om dingen te doen. Maar doe geen enkele consessie op het onderstel.
Velgen zijn voor de sier maar al het andere is voor je veiligheid. ik had twee nieuwe Michelin banden en twee goed uitziende Dunlop. bijna in Italie miste ik ineens een stuk loopvlak. Ik was gewaarshuwd en ondanks dat ik als opleiding monteur ben. Was ik eigenwijs.
Ik weet dat dit stukje Off topic is. Maar de beleving komt redelijk overeen met een gerestaureerde radio. Ik vind mijn radio byzonder klinken. gewoon omdat ik er een hoop aan gedaan heb.
De camper heb ik totaal uiteen gehad. en dat voelt bijna net zo.
Daarom respecteer een ieder zijn hobby. resultaat is niet altijd het zelfde. Maar de beleving heeft veel gelijkenissen. Kraak iemand zijn hobby af en je treft hem in zijn ziel.
groet Piet
Laatst bewerkt 11 feb 2015 20:35 door hkruis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willem Roseboom, hkruis
10 feb 2015 23:02 #50584
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Nixi klok met VDF buisjes
En daarna twee volgende projecten een T1 en T2 restaureren :thumbsup:
Mvg.
Bert
10 feb 2015 22:15 - 11 feb 2015 20:33 #50583
door pietje b
Laatst bewerkt 11 feb 2015 20:33 door hkruis.