Zelfbouw
Antique Radio's Website
01 jun 2014 21:33 #43770
door thijs
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Beantwoord door thijs in topic Antique Radio's Website
Dag Henk,
Oké.
Groetjes,
Thijs
Oké.
Groetjes,
Thijs
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
01 jun 2014 16:50 #43762
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Antique Radio's Website
Thijs,
het is niet verstandig om je emailadres in je topic te noemen. De website wordt continu bezocht door zoekmachines en gebruiken emailadressen om o.a. je te voorzien van de nodige spam.
Ik heb het dus weggehaald. Diegene die je willen mailen kunnen je via de envelop bij je naam bereiken.
henk
het is niet verstandig om je emailadres in je topic te noemen. De website wordt continu bezocht door zoekmachines en gebruiken emailadressen om o.a. je te voorzien van de nodige spam.
Ik heb het dus weggehaald. Diegene die je willen mailen kunnen je via de envelop bij je naam bereiken.
henk
Henk van 't Kruis
01 jun 2014 16:35 - 01 jun 2014 16:36 #43761
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Antique Radio's Website
Thijs,
Ik heb je site al regelmatig bezocht :thumbsup: .
De nieuwe rubriek STEL JE RADIO VOOR vind ik ook een hele leuke.
Ik zou daar best wel een radio in willen voorstellen.
Om persoonlijke redenen, doe ik dat niet.
Ik ben spaarzaam met mijn huidige E-mail adres en wil voorkomen dat het bij derden terecht komt.
De site is mooi en doet nostalgisch aan nogmaals :thumbsup: .
Ik heb je site al regelmatig bezocht :thumbsup: .
De nieuwe rubriek STEL JE RADIO VOOR vind ik ook een hele leuke.
Ik zou daar best wel een radio in willen voorstellen.
Om persoonlijke redenen, doe ik dat niet.
Ik ben spaarzaam met mijn huidige E-mail adres en wil voorkomen dat het bij derden terecht komt.
De site is mooi en doet nostalgisch aan nogmaals :thumbsup: .
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 01 jun 2014 16:36 door Bert Kn.
01 jun 2014 13:43 - 01 jun 2014 16:51 #43757
door emhoed
Antique Radio's Website werd gestart door emhoed
Vanaf vandaag weer een nieuwe Radio van de maand!
De Philips 753A-14X
Inmiddels staan er al 65 radio's op de site van maar liefst 25 verschillende merken.
Ook hebben we er inmiddels 69 verschillende radiofolders op staan!
Even speciale aandacht voor een, wat wij een hele leuke vinden, nieuwe rubriek die sinds vorige maand op de site staat:
STEL JE RADIO VOOR!
In deze rubriek geven we JOU de mogelijkheid om een radio even in de spotlights te zetten, met jouw verhaal en foto's erbij!
Als je denk, dat vind ik leuk, mail dan even naar thijs via het envelopje bij mijn naam.
Als laatste 2 dingen; we zijn bezig om alle radiofolders en radio's met hun foto's op ware grote op de site te zetten, dit kost wel even wat tijd, maar daardoor krijg je mooiere details te zijn.(alle nieuwe worden al zo geplaatst) en wat betreft tablets...de site daarvoor werkt steeds beter maar zoals de tablet gebruikers merken, kan die nog een stuk beter!
Veel leesplezier en ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties!
Groetjes Thijs
home.kpn.nl/thijs.b/#.U1bV9MbIZHQ
De Philips 753A-14X
Inmiddels staan er al 65 radio's op de site van maar liefst 25 verschillende merken.
Ook hebben we er inmiddels 69 verschillende radiofolders op staan!
Even speciale aandacht voor een, wat wij een hele leuke vinden, nieuwe rubriek die sinds vorige maand op de site staat:
STEL JE RADIO VOOR!
In deze rubriek geven we JOU de mogelijkheid om een radio even in de spotlights te zetten, met jouw verhaal en foto's erbij!
Als je denk, dat vind ik leuk, mail dan even naar thijs via het envelopje bij mijn naam.
Als laatste 2 dingen; we zijn bezig om alle radiofolders en radio's met hun foto's op ware grote op de site te zetten, dit kost wel even wat tijd, maar daardoor krijg je mooiere details te zijn.(alle nieuwe worden al zo geplaatst) en wat betreft tablets...de site daarvoor werkt steeds beter maar zoals de tablet gebruikers merken, kan die nog een stuk beter!
Veel leesplezier en ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties!
Groetjes Thijs
home.kpn.nl/thijs.b/#.U1bV9MbIZHQ
Laatst bewerkt 01 jun 2014 16:51 door admin.