Zelfbouw
Saba freudenstadt 8
Minder
Meer
24 mei 2014 19:06 #43503
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Saba freudenstadt 8
Nee bloemen er op schilderen
op marktplaats is nog wel zo'n creabea te vinden
FLOWERPOWERRR en bloemetjes speaker doek bigfun
Peace man
op marktplaats is nog wel zo'n creabea te vinden
FLOWERPOWERRR en bloemetjes speaker doek bigfun
Peace man
René Daemen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
24 mei 2014 18:50 #43501
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Saba freudenstadt 8
Nu een braun kleur henk
Huub
Huub
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
24 mei 2014 18:35 #43499
door hkruis
Saba freudenstadt 8 werd gestart door hkruis
Ik was al een tijdje op zoek nar een behuizing voor de Saba radio. De kast die er is, is ernstig beschadigd, fineer bijna geheel weg en een groot gat in de zijkant.
Helaas geen succes. Het chassis staat gereviseerd te wachten. Ik heb dus maar eens besloten om van de kast en het chassis een gepimd iets te maken. De electronica wordt uitgebreid met een automatische omschakelde ingang voor Ipod e.d. Ook komt er een bleutooth\WIFI aansluiting op.
De kast wordt in 3 kleuren afgewerkt. Welke, dat is nog een verassing. Heb de kast in ieder geval gerepareerd, fineer verwijderd en gat gedicht en hierna in de K1 primer gespoten.
Helaas geen succes. Het chassis staat gereviseerd te wachten. Ik heb dus maar eens besloten om van de kast en het chassis een gepimd iets te maken. De electronica wordt uitgebreid met een automatische omschakelde ingang voor Ipod e.d. Ook komt er een bleutooth\WIFI aansluiting op.
De kast wordt in 3 kleuren afgewerkt. Welke, dat is nog een verassing. Heb de kast in ieder geval gerepareerd, fineer verwijderd en gat gedicht en hierna in de K1 primer gespoten.