Zelfbouw
moet ik echt dingen weggooien????
Minder
Meer
07 mrt 2014 22:52 #41663
door kringloper
ron de j
Beantwoord door kringloper in topic moet ik echt dingen weggooien????
oh ja die verhalen ken ik ook, bij mij gaan dingen als buizenspullen echt niet naar de sloop (vroeger wel toen ik er nog niet werkte) mijn baas heeft er niks mee vind alles prima. maar even goed goede vrienden alleen jammer dat het algemeen idee is dat alles aan opkopers verkocht word of naar de sloop gaat.
gr. ron
gr. ron
ron de j
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
07 mrt 2014 22:40 #41662
door robot797
Beantwoord door robot797 in topic moet ik echt dingen weggooien????
vraag mr phono
een kameraat van mij zoekt een mooie radio platenspeler combinatie
heb jij er 1 die weg kan?
een kameraat van mij zoekt een mooie radio platenspeler combinatie
heb jij er 1 die weg kan?
- mrphonograph
- [mrphonograph]
-
Onderwerp Auteur
07 mrt 2014 22:35 - 07 mrt 2014 22:39 #41661
door mrphonograph
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic moet ik echt dingen weggooien????
ik heb liever dat het naar een liefhebber gaat
ik heb zelf ook in meerdere kringloopen gewerkt en ik heb negatieve ervaringen hoe men daar met spulletjes omspringt ik heb gezien hoe spullen ongezien naar schroothandelaren gaan en zelfs hoe spullen door hogere mederwekers(en bazen)archterover gedrukt werden en klandestien verkocht bij veilingen bij dit laatste geval heb ik de krant verwittigd (en politie)en voorgoed mijn rug gekeerd naar het kringloop wezen (de laatste kringloop het warenhuis in leiden een no go zone voor iedereen wat mij betreft)
als ik mijn dingen aan een kringloop moet geven dan liefst een klein eenmans kringloopje(1 man in de zaak 3 tot 5 achter de schermen) de grote zijn in mijn ogen allemaal oplichters
ik heb zelf ook in meerdere kringloopen gewerkt en ik heb negatieve ervaringen hoe men daar met spulletjes omspringt ik heb gezien hoe spullen ongezien naar schroothandelaren gaan en zelfs hoe spullen door hogere mederwekers(en bazen)archterover gedrukt werden en klandestien verkocht bij veilingen bij dit laatste geval heb ik de krant verwittigd (en politie)en voorgoed mijn rug gekeerd naar het kringloop wezen (de laatste kringloop het warenhuis in leiden een no go zone voor iedereen wat mij betreft)
als ik mijn dingen aan een kringloop moet geven dan liefst een klein eenmans kringloopje(1 man in de zaak 3 tot 5 achter de schermen) de grote zijn in mijn ogen allemaal oplichters
tino
Laatst bewerkt 07 mrt 2014 22:39 door mrphonograph.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Lee
Minder
Meer
07 mrt 2014 00:31 #41626
door kringloper
ron de j
Beantwoord door kringloper in topic moet ik echt dingen weggooien????
goedendag, werk zelf in een kringloopwinkel (pff ben ik weer sorry) maar neem dat buizenspul graag aan word verkocht als niet getest geen garantie. had laatst een buizen radio van philips zonder achterwand zonder onderkant moddervet van binnen geen netsnoer voor 2,50 in de winkel gezet voor onderdelen binnen 5 minuten weg.
gr. ron
gr. ron
ron de j
05 mrt 2014 22:27 #41584
door robot797
Beantwoord door robot797 in topic moet ik echt dingen weggooien????
kan je een foto van het telefoon apperaat plaatsen?
- mrphonograph
- [mrphonograph]
-
Onderwerp Auteur
05 mrt 2014 21:21 #41577
door mrphonograph
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic moet ik echt dingen weggooien????
de tv word zaterdag opgehaald dus 1 item minder nu de rest nog
tino