Zelfbouw
Interessant !!
27 nov 2013 00:36 - 27 nov 2013 00:38 #38520
door MauriceH
Beantwoord door MauriceH in topic Interessant !!
Laatst bewerkt 27 nov 2013 00:38 door MauriceH. Reden: Foto lukt niet in Firefox nu via Grome
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
26 nov 2013 22:42 #38519
door Roland Huisman
Beantwoord door Roland Huisman in topic Interessant !!
Het is een kickstarter project. De opzet vind ik erg leuk.
Alleen het moet verder uitontwikkeld worden. Daar is geld voor nodig:
www.kickstarter.com/projects/electronink...w-circuits-instantly
En blijkbaar hebben veel mensen er vertrouwen in!
Groeten, Roland
Alleen het moet verder uitontwikkeld worden. Daar is geld voor nodig:
www.kickstarter.com/projects/electronink...w-circuits-instantly
En blijkbaar hebben veel mensen er vertrouwen in!
Groeten, Roland
25 nov 2013 12:08 - 25 nov 2013 12:09 #38497
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Interessant !!
Als het een viral is zou ik ook niet weten voor welk bedrijf.
Het is gewoon zoals Ouwe Schipper ook al aangeeft een werkend principe waar men zelfs in de jaren '30 in enige vorm al mee experimenteerde (bij Philips notabene!).
In de jaren '60 stond er in EW of Elektuur al eens een artikeltje over schakelingen tekenen met potlood, en dat stond niet in de Halfgeleidergids (traditioneel stond daar altijd de aprilgrap in).
Het is gewoon zoals Ouwe Schipper ook al aangeeft een werkend principe waar men zelfs in de jaren '30 in enige vorm al mee experimenteerde (bij Philips notabene!).
In de jaren '60 stond er in EW of Elektuur al eens een artikeltje over schakelingen tekenen met potlood, en dat stond niet in de Halfgeleidergids (traditioneel stond daar altijd de aprilgrap in).
Laatst bewerkt 25 nov 2013 12:09 door maarten.
Minder
Meer
25 nov 2013 01:31 #38489
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Interessant !!
Nou lijkt me toch wel iets waar je plezier van kunt hebben
Uit de oudheid heb ik nog steeds een minuscuul ampulletje "silver paint" die ook werkelijk stroom geleidt. Bedoeld om breukjes in printsporen te herstellen maar dezer dagen heb ik er een "zapper" mee gerepareerd. Daarvan deden enkele toetsjes 't niet meer omdat de geleidende "dot" onder zo'n toetsje versleten was. Likje SilverPaint erop en werken- weer 20 euro bespaard
Nico
Uit de oudheid heb ik nog steeds een minuscuul ampulletje "silver paint" die ook werkelijk stroom geleidt. Bedoeld om breukjes in printsporen te herstellen maar dezer dagen heb ik er een "zapper" mee gerepareerd. Daarvan deden enkele toetsjes 't niet meer omdat de geleidende "dot" onder zo'n toetsje versleten was. Likje SilverPaint erop en werken- weer 20 euro bespaard
Nico
25 nov 2013 01:11 #38487
door mrphonograph
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic Interessant !!
lijkt mij viraal youtube en side channels zitten vol onzin vids geloof niet alles wat je op de sociaale media tegenkomt klinkt allemaal leuk maar of het in het echte leven werkt???
in heb de vid gedownload en gemaild naar adam savage (van mythbusters faam) als hij klaar is met de behind the myth tour live shows hoor ik ongetwijfeld meer
word vervolgd(hoop ik!!)
tino
in heb de vid gedownload en gemaild naar adam savage (van mythbusters faam) als hij klaar is met de behind the myth tour live shows hoor ik ongetwijfeld meer
word vervolgd(hoop ik!!)
tino
tino
Minder
Meer
23 nov 2013 14:25 #38442
door francis grey
Handtekening
Beantwoord door francis grey in topic Interessant !!
inderdaad zeer interessant ! bedankt Lee
MVG
Francis
MVG
Francis
Handtekening