Skip to main content
Reparatie en Restauratie tip's

Restauratie verzoek voor radio in Holland House

Meer
16 jun 2026 21:35 #102242 door Tikhe
Lieve mensen!

Dit heeft niks met het WK te maken maar met het Holland House van Frankie & Coen in Oekraïne.  www.frankyandcoen.nl/holland-house

Sinds mei 2024 draag ik zorg over een geweldige hond die deze helden meegenomen hebben uit dat verschrikkelijk gebied. Ik gaf Franky vorige week een update via mail over hoe het gaat met de hond ( super goed! ) en heb een generator ter donatie aangeboden. Had die laatst voor mezelf gekocht via MP maar de mensen daar hebben het harder nodig. Had een half jaar geleden ook een Philips reverbeo radio gekocht. Dat was meteen liefde op het eerste gezicht. Al mijn andere audio apparatuur is bijna niet meer aan geweest. En heb best wat staan aan goede apparatuur! 

Ik denk dat het nodig is voor de mensen in het Holland House, die gevlucht zijn van die waanzin, om muziek te kunnen horen wat vertrouwd en gezellig klinkt. 

Daarom wil ik via dit forum een oproep doen. Is er iemand in de buurt van Eindhoven, met absoluut verstand van zaken, die deze radio in topconditie kan brengen? Het lijkt me handig als die oude DIN door tulip vervangen wordt en dat er bluetooth komt. Verder zijn alle Ideeën welkom.

Deze Philips radio is al gewoon goed, maar heb eventueel ook nog 2 andere opties.Een oude B&O radio die echt heel zoet klinkt, maar met werk. Kan dat geluid niet verwoorden maar is echt heel mooi. Verder heb ik nog een grote Duitse Weltakkord staan met verschillende speakers ingebouwd. Dat zou ook wel iets kunnen zijn maar ook met veel werk.

Graag hoor ik wat de mogelijkheden zijn? Ik zoek echt het ultieme. Mijn budget is €400.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena