Skip to main content
Reparatie en Restauratie tip's

Maken van mijn radio met pick up

Meer
08 feb 2025 19:40 #101029 door Ottie1976
Beantwoord door Ottie1976 in topic Maken van mijn radio met pick up
Ja ik had daaraan moeten denken maar ik heb dat helaas niet gedaan. Rest voor mij nog steeds de vraag waar ik echt zoekende naar ben,
Waar kan ik hem heen brengen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
08 feb 2025 12:13 - 08 feb 2025 12:15 #101024 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic Maken van mijn radio met pick up
Het is heel jammer dat je de stekker in het stopcontact hebt gedaan. Normaliter doe je dat niet bij dergelijke radio's en moet hij eerst door een expert nagekeken worden. Dit is typisch zo een voorbeeld dat het dus mis gaat. Was hij eerst nagekeken dan had hij nu mooi gespeeld. Echter, nu moet naast revisie ook de schade hersteld worden (en ben je mogelijk meer geld kwijt daarvoor).

Erg mooi meubeltje overigens met dierbare herinneringen aan je opa. Echt een familiebezit.

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Laatst bewerkt 08 feb 2025 12:15 door RR1957.

Meer
07 feb 2025 19:44 #101023 door Ottie1976
Goedenavond. Ik heb de oude aristona van mijn opa in mijn huis staan. Radio met pick up. Dit ding heb ik niks aan gedaan. Bij mij neergezet en hij speelde. Echter in 1 keer een plof en nagenoeg geen geluid erin. Lijkt op iets van een eindversterker of zo. Nu zit er in Oss iemand die dit restaureert echter die laat niet van zich horen.
Dus ik ben naarstig op zoek naar iemand die deze weer aan de gang kan krijgen omgeving Oss. Want ik genoot er enorm van ook vanuit nostalgische redenen maar ook de kwaliteit van het geluid.

Ik hoop op mooie reacties,

Gr otto
Bijlagen:

Gemaakt door Kunena