Skip to main content
Reparatie en Restauratie tip's

B7X63A: oproep aan leden die gereageerd hebben om nieuwe schaal te krijgen

Meer
17 jun 2021 21:09 #90963 door Ben Dijkman
O.K.
Tja dat is vervelend i.d.d.
Laat ze a.u.b. de schalen dan wel uiterlijk morgen op de post doen.
Groet,
Ben

Handtekening

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
17 jun 2021 19:35 #90962 door peter1952
Ik heb mijn schaal bij Theo Lucassen achtergelaten en die had ook al een aantal schalen binnen. Hij zou zorgen dat de schalen bij Ben binnen zouden komen. 
dat is kennelijk nog niet gebeurd.

Groeten,
Peter

Peter Boin,

Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.

Meer
17 jun 2021 17:21 #90961 door Ben Dijkman
Tot op heden heb ik nog maar 2 schalen binnen gekregen.
1 afzegging gehad...Heel netjes dat die persoon dat ook even  liet weten.
Van niemand  verder nog wat gehoord of gezien.Van Bertus Dijkman ook niets meer vernomen.
Het is mij verder om het even hoor, maar de boel gaat komend weekend wél gewoon
naar de drukker.

Groet Ben

Handtekening

Meer
13 jun 2021 23:46 #90942 door Ben Dijkman
A.U.B even opletten dat ik graag eind deze week alle originele schalen binnen zou willen hebben.
Dan breng ik namelijk alles naar de drukker .
Hou er rekening mee dat er na deze actie ook geen nieuwe B7X63A schalen á 45€ meer te koop zullen zijn.

Groet,
Ben Dijkman

Handtekening

Meer
09 jun 2021 23:38 #90910 door Ben Dijkman
Ik heb een paar nieuwe glasplaten gemaakt en die zijn inmiddels klaar voor de drukker.
Zou graag deze of uiterlijk volgende week de originele schalen allemaal binnen hebben.

Groet Ben

Handtekening

Meer
04 jun 2021 20:11 #90854 door Ben Dijkman
Logische reactie en zorgen Peter
Als je ziet hoe ik soms schalen aangeleverd kreeg (slechts verpakt in een bubbeltjes envelope bijvb. :) ;)  dan kan je niet anders concluderen dan dat er bij de posterijen ook wel ...een aantal..... hele goeie vakbekwame  mensen moeten werken. :)

Je bent van harte welkom om te brengen (graag wel even op afspraak zodat u niet voor een dichte deur staat)
Goed,  een beetje ruim verpakt in een toblerone (3 hoek ) vorm  van 3 laags goed stevig karton bijvb; waar een nieuwe fiets in zit verpakt: Fietsenmaker is maar wat blij als je dat op komt halen :)
Daar de schaal in en opgevuld met papiersnippers of schuimchips dan gebeurt er echt niks mee hoor.
Zo verstuur ik de grootste, dunste schalen heel de wereld over zonder ooit 1 schade geval te hebben gehad.
Ben je voor ong. 7,50€ klaar.
Ik heb vandaag juist een paar  extra nieuwe glasplaten besteld zodat ik daar de komende week  met mooi weer, de gaten in kan maken.
Deze dienen als reserve voor het geval dat ....en /of er onverhoopt toch 1 van de originele schalen tijdens mijn werkzaamheden  kapot mocht gaan.
Die zekerheid krijgt iedereen dus wel die zijn schaal wel  goed verpakt heeft opgestuurd.

Handtekening

Gemaakt door Kunena