Reparatie en Restauratie tip's
gezocht Fm unit AP 2105
21 apr 2021 14:08 - 21 apr 2021 14:11 #90033
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic gezocht FM unit AP 2105
Dit is wat ik heb:<br /><br />
Volgens mij is die anders dan de jouwe maar als je hem toch wilt hebben dan wil ik hem graag ruilen voor de jouwe.
Volgens mij is die anders dan de jouwe maar als je hem toch wilt hebben dan wil ik hem graag ruilen voor de jouwe.
Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 21 apr 2021 14:11 door PE9ZZ. Reden: Oorlog met die KUDT editor!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
20 apr 2021 23:05 #90015
door WiiWii
Handtekening
Beantwoord door WiiWii in topic gezocht FM unit AP 2105
Hoi Tjerk.
De unit komt uit een B4x82a. ik heb de radio weg gebracht ter reparatie. Nu verteld de reparateur dat deze unit niet goed werkt en echt vervangen moet worden. Door corona geen beurzen. Ikzelf zit vaak op de weg en zou hem ergens kunnen ophalen, vandaar dat ik mee help om de unit te vinden. Als je nog iets hebt liggen, dan hoor ik het graag van je.
De unit komt uit een B4x82a. ik heb de radio weg gebracht ter reparatie. Nu verteld de reparateur dat deze unit niet goed werkt en echt vervangen moet worden. Door corona geen beurzen. Ikzelf zit vaak op de weg en zou hem ergens kunnen ophalen, vandaar dat ik mee help om de unit te vinden. Als je nog iets hebt liggen, dan hoor ik het graag van je.
Handtekening
20 apr 2021 16:42 #90009
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic gezocht FM unit AP 2105
Wat is er met die unit? En waar komt-ie uit? Sloopunits kunnen net zo slecht zijn als de te vervangen. Repareren is vaak beter.
Overigens heb ik wel een front end liggen maar daar staat niks op...
Tjerk
Overigens heb ik wel een front end liggen maar daar staat niks op...
Tjerk
Tjerk, 9ZZ
19 apr 2021 18:05 #90003
door WiiWii
Handtekening
gezocht Fm unit AP 2105 werd gestart door WiiWii
Hallo Allemaal,
Wie heeft er toevallig nog een philips FM Unit te koop? Het gaat om de FM / HF unit AP 2105.
Bedankt voor jullie reacties.
groeten Willy Heesakkers
Wie heeft er toevallig nog een philips FM Unit te koop? Het gaat om de FM / HF unit AP 2105.
Bedankt voor jullie reacties.
groeten Willy Heesakkers
Handtekening