Reparatie en Restauratie tip's
630A Grote lentebode
- Marc
- [Marc]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
21 feb 2016 11:16 #59384
door Marc
Beantwoord door Marc in topic 630A Grote lentebode
Jan Post heeft mij gemaild en die heeft de ring NOS liggen en de Ctjes gebruikt nu is het alleen wachten op een prijs en de levertijd .
Inmiddels nog een chassis erbij waar helaas geen C meer inzit maar ik kreeg van een forumlid een PB en die vertelde dat hij nog een gebroken set heeft liggen dus ik ga proberen van 2 defecte 1 goede te maken .
Ik denk eraan om de pootje verbingdings staafjes door te zagen en dan de goede die overblijven aan elkaar te lassen of met een klein busje te repareren .
Ik weet namelijk geen andere manier om de ctjes van de stangetjes af te krijgen zonder dat zekapot gaan
Wie het wel weet mag het zeggen.
Grt Marc :thumbsup:
Inmiddels nog een chassis erbij waar helaas geen C meer inzit maar ik kreeg van een forumlid een PB en die vertelde dat hij nog een gebroken set heeft liggen dus ik ga proberen van 2 defecte 1 goede te maken .
Ik denk eraan om de pootje verbingdings staafjes door te zagen en dan de goede die overblijven aan elkaar te lassen of met een klein busje te repareren .
Ik weet namelijk geen andere manier om de ctjes van de stangetjes af te krijgen zonder dat zekapot gaan
Wie het wel weet mag het zeggen.
Grt Marc :thumbsup:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marc
- [Marc]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
18 feb 2016 11:21 #59361
door Marc
Beantwoord door Marc in topic 630A Grote lentebode
18 feb 2016 00:46 #59353
door Cees
Beantwoord door Cees in topic 630A Grote lentebode
@ Huub,
Maar de vogeltjes en zelfs de honden hebben wel de lente in hun hooft met dit mooie weer.
Cees.
Maar de vogeltjes en zelfs de honden hebben wel de lente in hun hooft met dit mooie weer.
Cees.
17 feb 2016 23:25 #59350
door Huub
Beantwoord door Huub in topic 630A Grote lentebode
Mark je bent veel ste vroeg het is nog geen Lente
Huub
Huub
De volgende gebruiker (s) zei dank u: v1ncent
- Marc
- [Marc]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
17 feb 2016 22:46 #59349
door Marc
630A Grote lentebode werd gestart door Marc
Vandaag de grote lentebode maar eens onder handen genomen beide condensatorbikken geheel vernieuwd .
Verder veel bedrading terug gemonteerd of zelf moeten maken want er was /is behoorlijk in geknipt waarom waarom
Helaas kom ik er ook achter deat de variabele condensator inwendig gebroken is dus de laatste draaid niet mee .
Ook de afstemring is kapot daar is een stuk pertinaxs van afgebroken ............het is een vork maar helaas die vork is aan 1 kant verdwenen/afgebroken .
Nu is mijn vraag heeft iemand nog iets liggen en wil dit verkopen/ruilen ??
Mvgr Marc
Verder veel bedrading terug gemonteerd of zelf moeten maken want er was /is behoorlijk in geknipt waarom waarom
Helaas kom ik er ook achter deat de variabele condensator inwendig gebroken is dus de laatste draaid niet mee .
Ook de afstemring is kapot daar is een stuk pertinaxs van afgebroken ............het is een vork maar helaas die vork is aan 1 kant verdwenen/afgebroken .
Nu is mijn vraag heeft iemand nog iets liggen en wil dit verkopen/ruilen ??
Mvgr Marc