Gramofoon's
i'm back!
Minder
Meer
23 apr 2021 06:40 #90108
door peters0076
Beantwoord door peters0076 in topic i'm back!
Leuk dat je er weer bent
Gr Peter
Gr Peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- mrphonograph
- [mrphonograph]
-
Onderwerp Auteur
22 apr 2021 23:21 #90103
door mrphonograph
- mrphonograph
- [mrphonograph]
-
Onderwerp Auteur
22 apr 2021 23:05 #90099
door mrphonograph
tino
i'm back! werd gestart door mrphonograph
tja long time no see! ik heb de afgelopen 3 jaar aardig wat voor mijn kiezen gesmeten gekregen in de vorm van aandoeningen en ziektes dus over grammo's lu, eh, schrijven stond niet no1 op mijn agenda
hoe dan ook ik been terug en ben bereid als van ouds uw phono vragen te beantwoorden dat kan hier of op mijn Gmail vanderzwantino770@gmail.com
en om dan maar gelijk in 't diepe te duiken ik heb een vraag
ik ben opzoek naar een weergever met 'n verhaal
in 1936 onder de orders van joseph goebbels werden alle grammofoon matschapijen gefuseerd de grammofoon merken bleven bestaan maar vanaf die datum maakten zij allemaal de zelfde 10 modellen koffergrammofoons deze weden gefabriceerd tot 1942
en.. natuurlijk heb ik er een op de kop getikt maar zonder weergever dus mijn vraag is heeft iemand deze weergever.
alvast mijn dank en ik check elke vrijdag en zaterdag de berichen en vragen
vriendelijke groet
tino van der zwan.
hoe dan ook ik been terug en ben bereid als van ouds uw phono vragen te beantwoorden dat kan hier of op mijn Gmail vanderzwantino770@gmail.com
en om dan maar gelijk in 't diepe te duiken ik heb een vraag
ik ben opzoek naar een weergever met 'n verhaal
in 1936 onder de orders van joseph goebbels werden alle grammofoon matschapijen gefuseerd de grammofoon merken bleven bestaan maar vanaf die datum maakten zij allemaal de zelfde 10 modellen koffergrammofoons deze weden gefabriceerd tot 1942
en.. natuurlijk heb ik er een op de kop getikt maar zonder weergever dus mijn vraag is heeft iemand deze weergever.
alvast mijn dank en ik check elke vrijdag en zaterdag de berichen en vragen
vriendelijke groet
tino van der zwan.
tino
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957