Skip to main content
Gramofoon's

Bevrijdingsdag met toepasselijke muziek.

Meer
21 mei 2018 23:25 - 21 mei 2018 23:29 #72503 door Bert Kn
Aha Huub bedoel jet dat.
Volgend jaar zal ik Daar zijn de appeltjes van oranje weer draaien :lol:

Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 21 mei 2018 23:29 door Bert Kn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 mei 2018 18:42 - 21 mei 2018 18:47 #72502 door Huub
Bert dat zijn de platen die IK na de bevrijding
ook op de straten hoorden en radio. en dans muziek
ik heb het ook niet over smaken
maar we waren weer blij met de sinas appelen en pindaas
en het wit brood . ik weet ook wat honger is .
in den oorlogs tijd ik ben van 39 .
en lusten ook wel veel meer .
er was ook geen zout flauwe piepers smaken ook niet .

huub
Laatst bewerkt 21 mei 2018 18:47 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 mei 2018 17:51 #72501 door Bert Kn

Beter IS


Tja Huub, beter niet smaken verschillen ;)

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 mei 2018 17:20 #72500 door Huub
Beter IS
Daar zijn de appeltjes van oranje weer
kom sla een kissie in
max van praag en acordeon van de drie jacsons
en meer van dat soortige .. bvb. edy cristiani .
orgel Ken grifin koek koek wals
huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 mei 2018 15:45 #72499 door Bert Kn

als tegen respons zou ik op mijn telefunken lido de badenweiler marsch kunnen draaien maar ik ben een aardige vriendelijke persoon dus dat doe ik toch maar niet!


Van mij mag je :lol:

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 mei 2018 00:29 - 21 mei 2018 00:31 #72485 door mrphonograph
als tegen respons zou ik op mijn telefunken lido de badenweiler marsch kunnen draaien maar ik ben een aardige vriendelijke persoon dus dat doe ik toch maar niet!:lol: :lol:

tino
Laatst bewerkt 21 mei 2018 00:31 door mrphonograph.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena