- Berichten: 7698
Gramofoon's
Bevrijdingsdag met toepasselijke muziek.
21 mei 2018 23:25 - 21 mei 2018 23:29 #72503
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Bevrijdingsdag met toepasselijke muziek.
Aha Huub bedoel jet dat.
Volgend jaar zal ik Daar zijn de appeltjes van oranje weer draaien :lol:
Volgend jaar zal ik Daar zijn de appeltjes van oranje weer draaien :lol:
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 21 mei 2018 23:29 door Bert Kn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
21 mei 2018 18:42 - 21 mei 2018 18:47 #72502
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Bevrijdingsdag met toepasselijke muziek.
Bert dat zijn de platen die IK na de bevrijding
ook op de straten hoorden en radio. en dans muziek
ik heb het ook niet over smaken
maar we waren weer blij met de sinas appelen en pindaas
en het wit brood . ik weet ook wat honger is .
in den oorlogs tijd ik ben van 39 .
en lusten ook wel veel meer .
er was ook geen zout flauwe piepers smaken ook niet .
huub
ook op de straten hoorden en radio. en dans muziek
ik heb het ook niet over smaken
maar we waren weer blij met de sinas appelen en pindaas
en het wit brood . ik weet ook wat honger is .
in den oorlogs tijd ik ben van 39 .
en lusten ook wel veel meer .
er was ook geen zout flauwe piepers smaken ook niet .
huub
Laatst bewerkt 21 mei 2018 18:47 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
21 mei 2018 17:51 #72501
door Bert Kn
Tja Huub, beter niet smaken verschillen
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Bevrijdingsdag met toepasselijke muziek.
Beter IS
Tja Huub, beter niet smaken verschillen
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
21 mei 2018 17:20 #72500
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Bevrijdingsdag met toepasselijke muziek.
Beter IS
Daar zijn de appeltjes van oranje weer
kom sla een kissie in
max van praag en acordeon van de drie jacsons
en meer van dat soortige .. bvb. edy cristiani .
orgel Ken grifin koek koek wals
huub
Daar zijn de appeltjes van oranje weer
kom sla een kissie in
max van praag en acordeon van de drie jacsons
en meer van dat soortige .. bvb. edy cristiani .
orgel Ken grifin koek koek wals
huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
21 mei 2018 15:45 #72499
door Bert Kn
Van mij mag je :lol:
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Bevrijdingsdag met toepasselijke muziek.
als tegen respons zou ik op mijn telefunken lido de badenweiler marsch kunnen draaien maar ik ben een aardige vriendelijke persoon dus dat doe ik toch maar niet!
Van mij mag je :lol:
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
21 mei 2018 00:29 - 21 mei 2018 00:31 #72485
door mrphonograph
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic Bevrijdingsdag met toepasselijke muziek.
als tegen respons zou ik op mijn telefunken lido de badenweiler marsch kunnen draaien maar ik ben een aardige vriendelijke persoon dus dat doe ik toch maar niet!:lol: :lol:
tino
Laatst bewerkt 21 mei 2018 00:31 door mrphonograph.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.