Gramofoon's
Vraag voor Tino
13 sep 2016 23:45 #62459
door klaas
Beantwoord door klaas in topic Vraag voor Tino
Zo zie je weer veel namaak spul in de handel.
Altijd even uitkijken dus.
Groeten, Klaas.
Altijd even uitkijken dus.
Groeten, Klaas.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 mrt 2016 13:05 #59767
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Vraag voor Tino
Tino,
Bedankt voor de info, hierdoor ben ik er dus niet ingetrapt en kan ik (voorlopig) de hand op de knip houden. :thumbsup: :thumbsup:
Dan maar weer verder op zoek naar een mooi orgineel exemplaar
Lee
P.s.
Hij vroeg er 200 euro voor
Bedankt voor de info, hierdoor ben ik er dus niet ingetrapt en kan ik (voorlopig) de hand op de knip houden. :thumbsup: :thumbsup:
Dan maar weer verder op zoek naar een mooi orgineel exemplaar
Lee
P.s.
Hij vroeg er 200 euro voor
17 mrt 2016 23:02 #59752
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Vraag voor Tino
Ik had al op Leo-Phone gezocht.
Kwam er spaarzaam wat van tegen en het viel mij op dat deze niet authentiek over kwamen.
Omdat ik twijfels had heb ik er niets van vermeld, maar de bijdrage van Tino bevestigd mijn vermoeden.
Hier in Nederland, niet eens zover bij mij vandaan hebben (hadden ?) we net zo'n figuur (gehad), deze persoon heeft wat koffer grammofoons om zeep geholpen om er nep hoorn grammofoons van te maken.
Verder kon ik goed met deze persoon door een deur, vandaar dat ik zijn naam niet vernoem.
Kwam er spaarzaam wat van tegen en het viel mij op dat deze niet authentiek over kwamen.
Omdat ik twijfels had heb ik er niets van vermeld, maar de bijdrage van Tino bevestigd mijn vermoeden.
Hier in Nederland, niet eens zover bij mij vandaan hebben (hadden ?) we net zo'n figuur (gehad), deze persoon heeft wat koffer grammofoons om zeep geholpen om er nep hoorn grammofoons van te maken.
Verder kon ik goed met deze persoon door een deur, vandaar dat ik zijn naam niet vernoem.
Mvg.
Bert
17 mrt 2016 21:52 - 17 mrt 2016 22:32 #59749
door mrphonograph
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic Vraag voor Tino
tja helaas 100% nep
leophone's komen uit istasnbul en er zijn zelfs meubels!
deze worden gemaakt door een meneer die zich de grammofoon vader noemt (gromofon baba) mehmet oztekin is zijn naam
hij is heel creatief met design maar de bovengenoemde grammofoon is er daar niet een van
dus als je een echte zoekt is dit niet de goede keus
mooi hé!
sorry voor de vele foto's maar ik krijg geen genoeg van deze man met zijn nostalgische winkel!
tino
leophone's komen uit istasnbul en er zijn zelfs meubels!
deze worden gemaakt door een meneer die zich de grammofoon vader noemt (gromofon baba) mehmet oztekin is zijn naam
hij is heel creatief met design maar de bovengenoemde grammofoon is er daar niet een van
dus als je een echte zoekt is dit niet de goede keus
mooi hé!
sorry voor de vele foto's maar ik krijg geen genoeg van deze man met zijn nostalgische winkel!
tino
tino
Laatst bewerkt 17 mrt 2016 22:32 door mrphonograph.
17 mrt 2016 11:00 #59732
door Lee
Vraag voor Tino werd gestart door Lee