Gramofoon's
tefifon
18 dec 2014 15:58 - 18 dec 2014 16:04 #48973
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Deze heb ik voor je, model KC-1 met AM radio uit 1957. Incl. twee cassettes en de getoonde re-prints.
Zoals eerder gemaild, door jarenlange stilstand zit er wel wat inwendig werk aan, maar i.p. werkt alles. Net nog getest.
Wellicht dat Peter je er evt. mee kan helpen
Zoals eerder gemaild, door jarenlange stilstand zit er wel wat inwendig werk aan, maar i.p. werkt alles. Net nog getest.
Wellicht dat Peter je er evt. mee kan helpen
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Laatst bewerkt 18 dec 2014 16:04 door NGG. Reden: aanvulling
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- mrphonograph
- [mrphonograph]
-
Onderwerp Auteur
17 dec 2014 21:50 - 17 dec 2014 21:51 #48946
door mrphonograph
tino
tefifon werd gestart door mrphonograph
bij mijn bezoek aan peter boin (peter1952)heeft peter gezegt uit te kijken naar een tefifon voor mij ik wil namelijk graag een tefifon bij mijn digitalisatie apperatuur zodat ik ook tefi cassetes kan digitaliseren
misschien kunnen jullie peter en mij een handje helpen
ik wil deze tefi dus niet als verzamelaars object maar als werkpaard ik heb al een aantal keren mensen moeten weigeren omdat ze hun vader's tefi cassetes door mij op cd wilden laten zetten
ik doe mijn digitalisatie werk gratis(zodat ik nieuwe opnames vind voor mijn digitaal geluids archief) en ik zeg niet graag nee
van de vreemde geluid formats staan alleen de tefifon en de draadrecorder nog op het verlang lijstje
hebben jullie een kerst cadeautje voor mij??!! 21 kerstbel xmas1 sneeuw
ik hoor het graag
tino
misschien kunnen jullie peter en mij een handje helpen
ik wil deze tefi dus niet als verzamelaars object maar als werkpaard ik heb al een aantal keren mensen moeten weigeren omdat ze hun vader's tefi cassetes door mij op cd wilden laten zetten
ik doe mijn digitalisatie werk gratis(zodat ik nieuwe opnames vind voor mijn digitaal geluids archief) en ik zeg niet graag nee
van de vreemde geluid formats staan alleen de tefifon en de draadrecorder nog op het verlang lijstje
hebben jullie een kerst cadeautje voor mij??!! 21 kerstbel xmas1 sneeuw
ik hoor het graag
tino
tino
Laatst bewerkt 17 dec 2014 21:51 door mrphonograph.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.