Skip to main content
Gramofoon's

zomer = tijd voor bleus.

Meer
04 jul 2014 09:41 - 04 jul 2014 09:42 #44604 door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic zomer = tijd voor bleus.
Apart.....
Alleen wel jammer van de verkeerde spelling; het heet niet "bleus" (dat zijn die tuinbroeken met frontje en aangezette bretellen)
Maar "blues" het Amerikaanse woord blue betekent niet alleen blauw, maar staat ook voor een melancholieke stemming (als je meisje er vandoor is)
Nico
Edit: Lee was me net vóór
N.
Laatst bewerkt 04 jul 2014 09:42 door Ouwe Schipper.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 jul 2014 09:39 #44603 door Lee
Beantwoord door Lee in topic zomer = tijd voor bleus.
Leuk Klaas, persoonlijk zie en hoor ik het toch liever op 78 of 45 toeren
Dat nummer komt uit de late jaren 50 toen was de wasrol toch al ingehaald door de platenspeler ?

Oh ja...het is Blues i.p.v. bleus ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 jul 2014 08:38 - 04 jul 2014 09:33 #44602 door Huub
Beantwoord door Huub in topic zomer = tijd voor bleus.
Heeel mooi klaas
Vooral het geluid .
Huub
Laatst bewerkt 04 jul 2014 09:33 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 jul 2014 08:15 - 04 jul 2014 08:19 #44601 door klaas
zomer = tijd voor bleus. werd gestart door klaas
Wat een warmte vandaag, met de vakantie voor de deur moet ik ineens aan Eddy Cochran denken.
Summertime bleus, is van alle tijden.

Helaas is de beste man veel te vroeg gestorven.



Summer time bleus. Eddy Cochran:
Laatst bewerkt 04 jul 2014 08:19 door klaas.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena