Gramofoon's
Is deze echt? Welk jaar? En wat zou de verkoopwaarde zijn?
Minder
Meer
25 apr 2013 22:21 #31342
door mrphonograph
alleen platenspelers geen rollen spelers zover zijn de boys in dum dum calcutta nog niet (gelukkig!)
zover ik weet heeft alleen jean paul agnard uit canada een nieuwe cylinder phono op de markt gebracht
tino
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic Is deze echt? Welk jaar? En wat zou de verkoopwaarde zijn?
henkk schreef : Er is een redelijk grote industrie in de far east om dit soort dingen na te maken...
alleen platenspelers geen rollen spelers zover zijn de boys in dum dum calcutta nog niet (gelukkig!)
zover ik weet heeft alleen jean paul agnard uit canada een nieuwe cylinder phono op de markt gebracht
tino
tino
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
25 apr 2013 17:19 #31333
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Is deze echt? Welk jaar? En wat zou de verkoopwaarde zijn?
Hi HenkK, dat klopt, maar we hebben hier een Tino scanner, inclusief de laatste updates.
25 apr 2013 17:06 #31332
door henkk
Beantwoord door henkk in topic Is deze echt? Welk jaar? En wat zou de verkoopwaarde zijn?
Er is een redelijk grote industrie in de far east om dit soort dingen na te maken...
25 apr 2013 13:13 #31324
door klaas
Beantwoord door klaas in topic Is deze echt? Welk jaar? En wat zou de verkoopwaarde zijn?
25 apr 2013 03:16 - 25 apr 2013 03:19 #31310
door mrphonograph
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic Is deze echt? Welk jaar? En wat zou de verkoopwaarde zijn?
hahahahaha!!!! :lol: :lol: :lol: die video! da's ko notenboom van de zwarte schijf al zijn videos op youtube beginnen op deze manier eerst zie je ko's rimpelige hand compleet met mou van een wollen trui en dan start hij de machine als je zijn video's volgt op yt dan zal je deze en andere truien zien in steeds slechter wordende staat!! ja waar gewerkt word vallen spa,...draden!!! :lol: :lol:
tino
Laatst bewerkt 25 apr 2013 03:19 door mrphonograph.
25 apr 2013 02:50 - 25 apr 2013 03:01 #31309
door mrphonograph
tino
zoals je ziet heb ik er ook........een aantal...(nog meer buiten zicht)
en ik vergat nog te vertellen dat ja ze spelen met safier
het ziet er tevens naar uit dat er geen cylinders bij zijn ik heb nog wel een cylider voor je liggen van de gewone edison maat die krijg je dan wel gratis van mij mocht je het ding kopen en door mij laten restaureren
ik heb ook veel van de salon maat maar die zijn prijzig een groezelig exemplaar doet nu zo'n 40 euro en mint 100 tot 150 euro
je kan na aankoop ook kijken op ebay france de salon cyl daar doen beduidend minder maar ja de vraag is komen ze heel aan??
tino
en ik vergat nog te vertellen dat ja ze spelen met safier
het ziet er tevens naar uit dat er geen cylinders bij zijn ik heb nog wel een cylider voor je liggen van de gewone edison maat die krijg je dan wel gratis van mij mocht je het ding kopen en door mij laten restaureren
ik heb ook veel van de salon maat maar die zijn prijzig een groezelig exemplaar doet nu zo'n 40 euro en mint 100 tot 150 euro
je kan na aankoop ook kijken op ebay france de salon cyl daar doen beduidend minder maar ja de vraag is komen ze heel aan??
tino
tino
Laatst bewerkt 25 apr 2013 03:01 door mrphonograph.